پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:43 - 1400/12/01

طالع بینی و فال در زمینه ازدواج جایز است ؟!

کارگرآنلاین| در زمینه ازدواج هیچگونه طالع بینی و فالی قابل اعتبار نیست و نمی توان بر اساس آن قضاوت کرد.

به گزارش کارگرآنلاین، من یک پسر فروردینی هستم و علاقه مند به دختر بهمنی هستم. من شنیدم و خواندم متولدین این دو ماه باهم نمی توانند زندگی خوبی داشته باشند. و در سایت های دیگر هم خواندم ازدواج  متولدین بهمن و فروردین آخرش به طلاق منجر می شودآیا این حرف درست هست؟! من واقعا از وقتی این مطلب رو خواندم نگرانم که من هم مثل این ها برام این اتفاق نیفتد.

 اعتقادی به اینگونه طالع بینی ها وجود ندارد و فکر خود را درگیر آنها نکنید، چرا که طالع بینی نه از نظر دینی و شرعی قابل اعتماد است و نه منشا علمی شناخته شده و معتبری دارد و  نمی توان بر اساس آن قضاوت کرد. آنچه ضامن موفقیت در ازدواج است فکر کردن، خودشناسی، تنظیم ملاک های ازدواج، انتخاب درست همسر، بررسی ملاک ها در او، تحقیق و صحبت ها و سوالات سنجیده در جلسه خواستگاری و توکّل و توسّل است. نه فال و طالع بینی، جادو سحر و ... .

متأسفانه برخی از مردم بجای اتکا بر نیروی اراده و عقل خود که خدا انسان را به آنها سفارش کرده خود را در سختی نمی اندازند و دوست دارند خیلی راحت به سعادت و خوشبختی برسند و راحت ترین راه را انتخاب می کنند و دوست دارند با پرداخت مقداری پول خیال خود را راحت کنند. سال و ماه و روز تولد نمی تواند معیاری برای خوشبختی یا بدبختی انسان باشد و آنچه ضامن موفقیت یا شکست انسان در زندگی مشترک است ویژگی های افراد است که در طول دوران کودکی و نوجوانی شکل گرفته و صبر و گذشت و بکار گیری مهارت های زندگی است که هر فرد می تواند در زندگی اش بکار بگیرد. و البته نباید فراموش کرد که توکل به خدا و دعا و توسل به معصومین نیز می تواند توفیقات انسان در زندگی را بیشتر کند و موجب سعادت انسان گردد.

توصیه ما به شما در مورد ازدواج و انتخاب همسر این است که به جای توجه داشتن به این قبیل مسایل خرافی، پس از انجام تحقیقات لازم و مشورت با افراد خبره و دلسوز در این مورد و اطمینان از صلاحیت فرد مورد نظر بر خداوند توکل و اعتماد کنید و با عقلانیت و برخورد خوب و انسانی و مهر ورزی و خرد ورزی خیر و صلاح و سعادت خود را رقم بزنید و اطمینان داشته باشید با لطف و عنایت و مدد الهی زندگی خوب و سعادتمندانه ای خواهید داشت.
همچنین با جستجویی ساده می توانید افرادی را بیابید که متولد ماه فروردین و بهمن هستند و زندگی سراسر آرامشی را تجربه می کنند و یا با مراجعه به دادگاه های خانواده خواهید یافت که منشاء اختلافات خانوادگی عدم تفاهم بوده است نه ماه و سال تولد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین