پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:19 - 1401/02/27

چرا باید هندزفری بی سیم بخریم؟

کارگر آنلاین | چرا باید هندزفری بی سیم بخریم؟ این روزها اگر سری به بازار موبایل بزنید، قطعاً متوجه حضور انواع هندزفری بلوتوث و بی‌سیم در بازار خواهید شد. در اکثر مواقع، قیمت انواع هندزفری بی‌سیم از هندزفری‌ه...

این روزها اگر سری به بازار موبایل بزنید، قطعاً متوجه حضور انواع هندزفری بلوتوث و بی‌سیم در بازار خواهید شد. در اکثر مواقع، قیمت انواع هندزفری بی‌سیم از هندزفری‌های سیمی معمولی بیشتر است. شاید این سوال برای شما هم به وجود بیاید که چرا باید هندزفری بی سیم بخریم؟ آیا پرداخت مبلغ بیشتر برای خرید این نوع هندزفری ارزش دارد؟ خب در این مقاله قصد داریم به شما دلایلی را نشان دهیم که باید هندزفری بی سیم بخرید! پس اگر در تصمیم‌گیری بین انواع هندزفری بی‌سیم و سیمی دچار مشکل شده‌اید، در این مقاله همراه ما باشید. 
رهایی از گره خوردن سیم‌ها به هم 

  • هندزفری‌های بی‌سیم دیگر سیم ندارند. وقتی هم که سیم نباشد، یعنی دیگر خبری از گره خوردن سیم‌ها به هم نیست. اصلاً هیچکس نمی‌داند چرا وقتی که هندزفری را داخل کیف یا جیب خودمان می‌گذاریم، اینطور به هم گره می‌خورند! به این ترتیب اگر 10 دقیقه قصد شنیدن موسیقی را دارید، باید 15 دقیقه درگیر باز کردن گره سیم‌های هندزفری باشید! این موضوع اعصاب بسیاری از افراد را خرد می‌کند! خب با خرید هندزفری بی سیم دیگر نیازی به باز کردن گره نیست! 

خداحافظی با قطعی سیم‌ها 

  • یکی از رایج‌ترین مشکلات انواع هندزفری سیمی، ایجاد اتصالی در سیم‌ها است. سیم‌های هندزفری معمولاً از جایی که به گوشی هدفون متصل می‌شوند و از طرف دیگر به جک 3.5 میلی‌متری اتصال پیدا می‌کنند، دچار اتصالی و قطعی می‌شوند. هرچه قدر هم که از هندزفری خود مراقبت کنید، باز هم دچار این مشکل می‌شوند. در عین حال هندزفری‌های بلوتوث به دلیل اینکه سیمی نیستند، اتصالی هم پیدا نمی‌کنند. پس می‌توانید با خیال راحت آنها را برای خود تهیه کنید. 

 
لازم نیست گوشی موبایل شما در دسترس باشد

  • گاهی در خانه موقع انجام امور مختلف دلتان می‌خواهد به موسیقی گوش دهید؛ اما خب در خانه معمولاً لباسی تنمان نیست که جیب داشته باشد! پس اتصال هندزفری سیمی به گوشی می‌تواند حسابی دست و پا گیر باشد. حتی در باشگاه‌های ورزشی نیز شاید دلتان بخواهد که گوشی خود را به دلایل مختلف داخل کمد لباس بگذارید و در عین حال از شنیدن موسیقی لذت ببرید. از طرف دیگر هنگام رانندگی شاید بخواهید که گوشی موبایل خود را داخل هولدر قرار دهید و از برنامه‌های مسیریاب استفاده کنید و در عین حال با تلفن صحبت کنید. در تمامی این موارد هندزفری سیمی قطعاً برای شما دست و پا گیر خواهد بود. در دنیای امروز ما، زندگی با سرعت بسیار سریعی حرکت می‌کند. به همین خاطر نیاز به یک وسیله‌ای خواهد داشت که باعث تسریع در انجام امور روزمره زندگی شما شود. یک هندزفری سیمی باعث محدودیت‌های مختلف شما خواهد شد. پس چه بهتر که یک هندزفری بی‌سیم تهیه کنید.

هندزفری بی‌سیم قیمت مناسبی دارد

  • در گذشته شاید هندزفری‌های بی‌سیم بسیار گران بودند. این موضوع به خاطر آن بود که انحصار استفاده از این تکنولوژی در دست چند برند خاص قرار داشت. در حال حاضر انواع هندزفری بلوتوث با قیمت بسیار مناسب در بازار وجود دارند. این در حالی است که اگر بخواهید حتی یک هندزفری سیمی با کیفیت عالی خریدرای کنید، باید مبلغ گرانی بابت آن بپردازید. اگر به دنبال بهترین هندزفری بلوتوث زیر یک میلیون هستید می‌توانید از انواع برندهای معروف همانند سامسونگ، جی بی ال و ... خرید کنید. اکثر برندهای تولیدکننده تجهیزات جانبی موبایل، هندزفری‌های بی‌سیم باکیفیت مناسب و قیمت اقتصادی روانه بازار کرده‌اند. به همین خاطر با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهند، می‌توان گفت که اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه هم هستند! 

 
امکانات و قابلیت‌های بیشتر 

  • وقتی‌ که بهترین هندزفری بلوتوث زیر یک میلیون را هم خرید کنید، در مقایسه با هندزفری‌های سیمی، از امکانات بیشتری بهره‌مند خواهید شد. در سیستم هندزفری‌های جدید از قابلیت‌هایی همانند سیستم حذف نویز یا پنل‌های لمسی استفاده کرده‌اند. به این ترتیب برای مثال با لمس یک صفحه به سمت بالا صدا زیاد می‌شود، با لمس همان صفحه به سمت پایینی صدا کم می‌شود، با یک ضربه تماس متصل خواهد شد، با دو ضربه موسیقی قطع می‌شود و چندین قابلیت دیگر که این روزها به هندزفری‌های بلوتوثی اضافه شده‌اند. اینگونه قابلیت‌ها و امکانات، استفاده از هندزفری را به مراتب لذت‌بخش‌تر می‌کنند. به همین خاطر بهتر است حتماً یک هندزفری بلوتوث بخرید و تجربه استفاده از آن را داشته باشید تا متوجه تفاوت آن با انواع معمولی هندزفری شوید. 

ظرفیت مناسب باتری 

  • هندزفری‌های بلوتوث در گذشته شاید باتری‌هایی بسیار ضعیف داشتند. به همین خاطر کاربران بعد چند دقیقه شنیدن موسیقی، نیاز به شارژ مجدد آن پیدا می‌کردند. همین موضوع باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شده بود. در حال حاضر با استفاده از تکنولوژی جدید روز دنیا، این هندزفری‌ها دارای باتری‌هایی بسیار قدرتمند هستند. برخی انواع هندزفری بی‌سیم تا یک روز به صورت کامل قادر به پخش موسیقی هستند. این موضوع باعث می‌شود تا مهم‌ترین محدودیت انواع هندزفری بی‌سیم نیز از بین برود. شاید در آینده نزدیک باز هم شاهد افزایش ظرفیت باتری هندزفری‌های بلوتوث باشیم. 

کلام آخر

  • پس در نهایت می‌توان گفت که هندزفری‌های بلوتوثی تمام محدودیت‌ها را برای شما برطرف می‌کنند و باعث می‌شوند تا تجربه بهتری در استفاده خود از هندزفری داشته باشید. فقط باید بدانید که انواع مختلف هندزفری با قابلیت‌های مختلف و قیمت‌های متفاوت در بازار وجود دارند. پس برای خرید باید به صورت کامل تحقیق کنید و در نهایت خرید خود را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید.  
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین