پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:47 - 1401/03/02

تاثیر گیاه دارویی جنسینگ روی بدن

کارگرآنلاین | آیا تا به حال در مورد جنسینگ شنیده اید؟ این گیاه دارویی چه تاثیراتی بر روی سلامتی انسان دارد؟ چگونه میتوانیم از این گیاه در برنامه غذایی روزانه ی خود استفاده کنیم؟

 به گزارش کارگرآنلاین آیا تا به حال در مورد جنسینگ شنیده اید؟ این گیاه دارویی چه تاثیراتی بر روی سلامتی انسان دارد؟ چگونه میتوانیم از این گیاه در برنامه غذایی روزانه ی خود استفاده کنیم؟ وقتی فردی با افسردگی دست و پنجه نرم می کند، دچار خستگی و ضعف در حافظه و احساس ناتوانی می کند که باعث می شوند انسان احساس کند انرژی کافی برای کارهای روزانه ی خود را ندارد.
زندگی در جامعه ی مدرن با افت و خیزهای فراوانی همراه است و اتفاقات پر از تنش و استرس در پیرامون افراد به وفور دیده میشود و همه ی اینها باعث کاهش استقامت قوای دفاعی<Endurance reduce defense force> و قوای جسمی بدن میشود .خستگی شدید ،ضعف در حافظه ، ضعف در سیستم ایمنی ،احساس ناتوانی در مواجهه باغ مشکلات پی در پی ،تنشهای جسمی و ذهنی و تخلیه ی انرژی در اتفاقات روزمره باعث فرسودگی جدیز روحی و جسمی میشود و این امر قطعا باعث رخوت و سستی در کارهای روزانه میشود.

برای ایجاد تعادل در انرژی روزانه سه مرحله به شما پیشنهاد میشود :
مرحله اول : ورزش و فعالیت بدنی و تحرک مناسب
روزانه ۳۰ تا ۴۵ دقیقه فعاالیت هوازی میتواند باعث کاهش هورمونهای استرس و فعال کردن سیستم گردش خون و افزایش جذب اکسیژن در بدن شما گردد و همین عوامل باعث بهبود انرژی جسمی و روحی میشود .

مرحله دوم : در نظر گرفتن زمان مناسب و کافی برای استراحت روزانه
روزانه ۶ تا ۷ ساعت خواب شبانه باعث آرامش فکر و روح و تقویت انرژی شما در طول روز میشود .

مرحله سوم :
استفاده از مکملهای مناسب تولید انرژی مثل جنسینگ
تحقیقات بسیاری اثرمثبت گیاه جنسینگ بر افزایش تحمل پذیری ، افزایش نیروی جسمی و انرژی ، کاهش زمان لازم برای از بین رفتن خستگی ایجاد شده از یک فعالیت شدید ورزشی و کاری ، نشان داده است .

نکته اول : بهبود عملکرد جنسی نیز با جنسینگ امکان پذیر است . تحقیقات بسیاری اثر مثبت جنسینگ را بر عملکردهای جنسی در زنان و مردان ثابت کرده اند .
نکته دوم : جنسینگ از طریق افزایش جذب اکسیژن روی بهره گیری بهینه از انرژی ، اثر بخش است .
نکته سوم : جنسینگ با تاثیر بر اعصاب مرکزی باعث کاهش فشارهای ناشی از تنشهای جسمی و روحی و ذهنی میشود .
نحوه ی مصرف : قرص جنسینگ را میتوانید از داروخانه ها تهیه کنید و به طور معمول دو کپسول روزانه همراه با صبحانه به مدت یک ماه میل شود .

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین