پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:59 - 1401/03/03

کیا تو اتاق خواب این کار اشتباهو انجام میدن؟

همه افراد از اهمیت اتاق خواب مطلع هستند اما اشتباهاتی که برخی از آن ها برحسب عادت یا نا آگاهی در اتاق خواب انجام میدهند تاثیرات مخرب زیادی دارد.

بالش نامناسب

بعضی از افراد هنوز نمی دانند که چه بالشی را باید برای خواب خود انتخاب کنند و به سراغ بالش های خیلی کوچک یا خیلی بزرگ می روند که آن ها را آزار می دهد و باعث می شود که خواب راحتی نداشته باشند.

بالشت نامناسب
استفاده از تخت خواب خیلی کوچک

تخت خواب برای خواب راحت اهمیت بسیار زیادی دارد؛ مخصوصاً باید به قسمت بالای تخت خواب هم دقت کنید که خیلی کوچک نبوده و از اندازه استانداردی برخوردار باشد که در غیر اینصورت خواب راحتی نخواهید داشت.
استفاده از نور نامناسب

معمولاً زمانی که لامپ خالی وجود داشته باشد و دور آن لوستر یا محفظه ای قرار نگرفته باشد، باعث می شود که نور مناسبی به شما نرسد و شب نتوانید راحت بخوابید.
استفاده از تشک نامناسب

تشکی که برای خوابیدن استفاده می‌ کنید، باید بتواند قوس طبیعی بدن شما را حفظ کند و باعث شود که خوابی راحت داشته باشد و از طرفی سایز آن هم اهمیت بسیار زیادی دارد.

تشک تخت
پارچه نامناسب برای رختخواب

جنس پارچه ای که برای رختخواب استفاده می کنید، باید یک جنس لطیف داشته باشد. نباید پوست تان را دچار مشکل کند و باعث شود که نتوانید راحت بخوابید.
تعداد زیاد بالش

بعضی از افراد تعداد زیادی بالش را اطراف خود قرار می دهند تا احساس راحتی کنند؛ اما انجام این کار به شدت اشتباه است و باعث می‌ شود که خواب تان به هم بریزد؛ پس در استفاده از کوسن و بالش در اطراف خود زیاده روی نکنید.
شلوغ کردن اتاق خواب

اتاق خواب تان را بیش از حد شلوغ نکنید و از اجسام و وسایل خیلی ریز داخل اتاق خواب استفاده نکنید، در چنین حالتی قطعا هنگام خواب آرامش کافی ندارید و چرخه خواب تان به هم خواهد ریخت.

اتاق بیش از حد خالی

یکی دیگر از چیز هایی که اهمیت بسیار زیادی دارد، این است که اتاقی که در آن می خوابید، پیش از حد خالی و لخت نباشد تا حس ترس را القا نکند.
قرار دادن آینه در جای نامناسب

آینه بزرگ را هرگز نباید رو به روی تخت خواب قرار دهید. انجام این کار از لحاظ فنگ شویی هم غلط می باشد. انعکاس تصویر شما داخل آینه باعث می‌ شود ذهن ناخودآگاه تان فکر کند که یک نفر دیگر هم داخل اتاق است و همین باعث بهم ریختگی خواب تان می شود.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین