پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:25 - 1401/03/07

برای آب کردن شکم در خواب چه بخوریم؟

کارگر آنلاین| اگر هنوز راهی برای لاغر شدن پیدا نکرده اید به شما پیشنهاد میکنیم از یک روش ساده برای آب شدن شکم در خواب استفاده نمایید.

با این رژیم لاغری هر شب در خواب وزن کم کنید

مطمئنا اینها سریعا تبدیل به انرژی میشوند و شما از این کالری های دریافت شده در خواب استفاده نخواهید کرد بنا براین به صورت چربی در بدن شما ذخیره خواهند شد! و خبر بدی را برای دور کمر شما خواهند داشت! البته هنوز هم کارشناسان میگویند که بهتر است گرسنه به رخت خواب نروید (دلیلش اینجاست!) هنگامی که شکم شما وقتی برای خوابیدن اماده میشوید و چراغها را خاموش میکنید شروع به قار و قور کردن میکند، بهتر است که به سراغ خوراکی ای بروید که دارای کربوهیدرات کم و پروتئین بالا باشد.

روش آب شدن شکم در خواب
آب کردن سریع شکم

برای آب شدن و کوچک کردن شکم در خواب آخر شب پنیز موزارلا ، بادام و گردو بخورید

اگر شما بسیار گرسنه هستید، یک انتخاب خوب برای شما وجود دارد. رشته های خشک شده پنیز موزارلا. که در هر پاپ آن 100 کالری وجود دارد. این خوراکی لاغر اما قوی، به طرز نیرومندانه و عجیبی 6 گرم پروتئین دارد. اما فقط یک گرم کربوهیدرات دارد!

اب کردن سریع شکم

رژیم لاغری برای آب کردن شکم

همانطور که مواد مغذی دیگری مانند کلسیم و ویتامین D دارد علاوه بر آن ، به لطف پروتیین بسته بندی شده اش نیازی نیست نگران بیش از حد خوردن آن باشید. برای لاکتوز غیر قابل تحمل آن ( برای کسانی که به لبنیات اهمیت نمیدهند و حتی نمیتوانند آنرا بخورند) ، تعداد انگشت شماری از خشکبار ها مانند بادام و گردو ،نیز میتوانند این ترفند را انجام دهند با این حال هر دو نوع این خشکبار ها دارای چربی و کالری زیادی هستند همچنین دارای مقدار فراوانی از پروتئین ها، ویتامین e , سلنیوم، منیزیوم و سایر مواد مغذی سالم نیز هستند فقط به یاد داشته باشید اگر قرار بر خوردن خشکبار ها بود، مقدار کمی از آن ،کل نیاز شما را بر طرف میکند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین