پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:19 - 1401/04/25

بدهی سازمان تامین اجتماعی به بانک رفاه کارگران تهاتر شد

کارگر آنلاین | مدیرعامل بانک رفاه کارگران از تهاتر بدهی ۸۸ هزار میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی با این بانک، خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین ،  اسماعیل للـه‌گانی طی سخنانی در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان جدید مدیریت شعب استان خراسان شمالی و بازدید از شعب بانک و گفت‌وگو با مشتریان استان، با تبریک فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی از سال 1395 به بعد، امکان بازپرداخت تسهیلاتی که از بانک رفاه کارگران دریافت کرده بود را نداشت و به همین دلیل حجم بدهی این سازمان به بانک بسیار افزایش یافت و به رقم 88 هزار میلیارد تومان رسید. این میزان بدهی باعث شده بود تا به واسطه قوانین و مقررات بالادستی، بخش زیادی از منابع بانک امکان ورود به چرخه ارائه خدمات را نداشته باشد و به دنبال خود مشکلات بسیاری را ایجاد کرده بود.

تصویر

  • وی با اشاره به اینکه، بانک رفاه کارگران از حدود دو سال پیش اقدامات لازم در راستای دریافت بدهی بانک از سازمان تامین اجتماعی را با جدیت بسیار دنبال ‌می‌کرد، خاطرنشان ساخت: خوشبختانه با همکاری سازمان تامین اجتماعی، مقرر شد 88 هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی از طریق واگذاری سهام تهاتر شود و بر این مبنا مصوب شد که متقابلا سهام‌های مذکور با بدهی سازمان به بانک رفاه کارگران تهاتر شود.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران، تصریح کرد: با تهاتر بدهی سازمان تامین اجتماعی با بانک، بستر توسعه فعالیت‌های بانک به منظور حمایت از حوزه تولید و اشتغال کشور بیش از پیش فراهم خواهد شد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین