پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:13 - 1401/06/20

رپرتاژ آگهی |

بهترین دکتر متخصص داخلی تهران کیست؟

بهترین دکتر متخصص داخلی تهران کیست؟ با توجه به این که دسترسی به خدمات پزشکی مناسب یکی از دغدغه‌های اصلی همه ما در طول زندگی است، شناخت بهترین پزشکان هر حوزه می‌تواند به ما در بهره‌گیری از این ...

با توجه به این که دسترسی به خدمات پزشکی مناسب یکی از دغدغه‌های اصلی همه ما در طول زندگی است، شناخت بهترین پزشکان هر حوزه می‌تواند به ما در بهره‌گیری از این خدمات کمک کند. 

قدم اول در درمان هر بیماری تشخیص صحیح و به موقع آن است که جز با مشورت با یک پزشک حاذق به دست نمی‌آید. دکترهای متخصص داخلی به عنوان اولین رکن در درمان بیماری شناخته می‌شوند. در این عنوان به معرفی چند نفر از بهترین دکترهای داخلی تهران می‌پردازیم که مراجعان می‌توانند از خدمات آنها استفاده کنند.

دکتر فرهاد مرادی

دکتر مرادی یکی از بهترین پزشکان در زمینه مشکلات داخلی در تهران و دارای بورد تخصصی داخلی است. ایشان دارای تخصص داخلی و همچنین فوق تخصص گوارش و کبد در بزرگسالان هستند که می‌توانند در هر یک از این زمینه‌ها به بیماران عزیز خدمت‌رسانی کنند. 

خدماتی که در مطب این پزشک انجام می‌شود شامل آندوسکوپی، کلونوسکوپی، بالن لاغری و PEG هستند که مراجعان بسته به نیاز می‌توانند از آنها بهره بگیرند.

آدرس مطب: تهران، فلکه دوم صادقیه، آیت اله کاشانی، بین اباذر و مهران، پلاک 61، ساختمان راز، طبقه دوم

شماره تماس: 02144023315

دکتر مجتبی گرجی

دکتر مجتبی گرجی از باتجربه‌ترین دکترهای داخلی شهر تهران است که در زمینه سرطان نیز فعالیت‌های بسیار ارزشمندی انجام داده است. دکتر گرجی به عنوان عضوی از انجمن سرطان اروپا، فعالیت‌های خود را در قالب جدیدترین متدهای روز دنیا دنبال می‌کند. 

  • تخصص این پزشک در زمینه داخلی و فوق تخصص ایشان در زمینه خون و سرطان بزرگسالان است. دکتر گرجی همچنین به عنوان مدیکال انکولوژیست و هماتولوژیست نیز فعالیت دارد. برای بهره‌مندی از خدمات این پزشک می‌توانید نوبت خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت کنید.

آدرس مطب: تهران، پاسداران، بوستان دوم، تقاطع خیابان گیلان و فرخی یزدی، پلاک 30

شماره تماس: 09306619280

دکتر محمد تلک آبادی

دکتر تلک آبادی با مدرک فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان در زمینه تشخیص و درمان بیماری‌های مرتبط با این حوزه فعالیت داشته و خدمات بسیار ارزشمندی را به مراجعان ارائه می‌کند. 

این پزشک همچنین به عنوان یک متخصص داخلی سابقه خدمت‌رسانی به بیماران را در مورد اعضای داخلی دیگر به جز کبد و گوارش، در رزومه خود دارند.
آدرس مطب: تهران، خیابان پیروزی، بین اول و دوم نیروی هوایی، جنب مسجد قدس، پلاک 275، طبقه 3، واحد 7        

شماره تماس: 02177432005-02177981300

دکتر رسول بهاری

دکتر بهاری از باتجربه‌ترین پزشکان حوزه داخلی هستند که زمینه تخصصی فعالیت ایشان ریه است. این پزشک در درمان بیماری‌هایی مثل آسم و آلرژی به شکل حرفه‌ای فعالیت داشته و جزو پزشکان حاذق این حوزه در تهران شناخته می‌شوند. برای استفاده از خدمات این پزشک می‌توانید نوبت خود را به صورت آنلاین و تلفنی ثبت کنید.

آدرس مطب: تهران، بلوار کشاورز غربی، نرسیده به جمالزاده، پلاک 119، ساختمان پزشکان کوثر، طبقه 2، واحد 11

شماره تماس: 02166568147-02166568146

دکتر ناهید کیان مهر

این پزشک از معدود پزشکان دارای فوق تخصص در زمینه بیماری‌های رومتیسمی بوده و خدمات ارزشمندی را به بیماران ارائه می‌کند. دکتر کیان مهر به عنوان یک متخصص داخلی در درمان بیماری‌های روماتیسمی، پوکی استخوان و درد مفاصل به بیماران خدمت رسانی می‌کند. 
تزریق داخل مفصلی و بافت هم‌بندی از خدماتی هستند که در مطب این پزشک به صورت تخصصی انجام می‌شوند.

آدرس مطب: تهران، بین بزرگراه چمران و خیابان ستارخان، خیابان باقرخان غربی، پلاک 65، طبقه 2، واحد 7

شماره تماس: 02166570377- 09367204065

برای کدام بیماری‌ها به دکتر متخصص داخلی مراجعه کنیم؟

زمینه داخلی، شاخه‌ای از پزشکی است که طیف وسیعی از شرایطی را پوشش می‌دهد که بر اندام‌های داخل بدن تأثیر می‌گذارد. متخصصین داخلی، طیف وسیعی از شرایط را در بزرگسالان درمان می‌کنند. با این حال، برخی از متخصصان داخلی بر روی حوزه‌های خاص پزشکی داخلی در تخصص خود تمرکز می‌کنند. 

برخی از این تخصص‌ها عبارتند از: قلب و عروق، ریه، کبد و گوارش، بیماری‌های عفونی، هماتولوژی، انکولوژی، ایمونولوژی و... که پزشکان داخلی می‌توانند در هر یک از این زمینه‌ها فعالیت داشته باشند.

متخصصان داخلی به عنوان اولین نقطه در درمان بیماری‌ها فعالیت دارند و در صورت نیاز ممکن است با مشورت سایر پزشکان در حوزه‌های دیگر همکاری داشته باشند. پزشکی داخلی یک حوزه بسیار گسترده در مدیریت بیماری است. به عنوان مثال، آنها می‌توانند یک فرد مبتلا به دیابت و یا فردی با عفونت گوش درمان کنند. وظیفه آنها هماهنگی، مراقبت و مدیریت درمان است.

متخصصین داخلی به دانش وسیع و جامع پزشکی نیاز دارند. بسیاری از افرادی که تحت درمان قرار می‌گیرند، به بیماری‌های طولانی مدت متعددی مبتلا می‌شوند. برای ارائه مراقبت‌های مناسب ، یک متخصص داخلی باید درک عمیقی از هر بیماری و روش‌های تعامل آنها داشته باشد. 

شناخت برترین پزشکان هر حوزه و همچنین آشنایی با حوزه تخصصی فعالیت آنها می‌تواند در نهایت منجر به انتخاب بهترین دکتر متخصص داخلی شود.

چه زمانی به دکتر متخصص و فوق تخصص داخلی مراجعه کنیم؟

همان طور که گفتیم، دکتر داخلی به عنوان یک پزشک پایه در تمامی زمینه‌ها شناخته می‌شود. در مواجهه با اغلب مشکلات و بیماری‌ها بهتر است در ابتدا به متخصص داخلی مراجعه کنیم و بعد از مشورت با ایشان، در صورت نیاز با سایر تخصص‌ها ارتباط برقرار کنیم. 

پزشکان داخلی که به آنها متخصص داخلی نیز می‌گویند، با بررسی علائم فیزیکی، آزمایش خون و آزمایش ادرار، انواع بیماری‌های بزرگسالان را تشخیص داده و درمان می‌کنند. کار یک متخصص داخلی بسیار چالش برانگیز است، زیرا آنها با انواع مختلفی از شرایط سروکار دارند. 

متخصصان داخلی اغلب با سایر متخصصان برای ارائه درمان نهایی همکاری می‌کنند. با توجه به این موضوع، دقت در انتخاب بهترین دکترهای متخصص داخلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پزشک داخلی قدم اول برای درمان شماست.

راهنمای نوبت دهی و مشاوره آنلاین با بهترین دکترهای متخصص داخلی تهران

برای برقراری ارتباط با بهترین دکترهای متخصص داخلی که در بالا به آن پرداختیم، می‌توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی نوبت خود را در دکترتو رزرو کرده و در زمان مشخص به مطب مراجعه کنید. همچنین می‌توانید به صورت آنلاین از راهنمایی و مشاوره‌های آنها نیز بهره‌مند شوید. 

افرادی که امکان مراجعه به صورت حضوری را ندارند می‌توانند از طریق مشاوره آنلاین و به صورت غیرحضوری با پزشکان حاذق و خبره در تماس باشند.

همچنین می توانید برای افزایش اطلاعات پزشکی خود به مجله سلامت دکترتو به آدرس زیر مراجعه کنید.
https://doctoreto.com/blog/
 
 
 
 
 

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین