پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:45 - 1401/09/13

نمایندگان مجلس صدای کارگران را بشنوند

کارگر آنلاین | رامین اناری از برگزاری یک همایش در روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین ، رامین اناری (نماینده کارگران قراردادی و شرکتی سراسر کشور)  از برگزاری یک همایش توسط پویش طرح ساماندهی در روز دوشنبه (چهاردهم آذرماه) خبر داد.

  • او توضیح داد: این همایش با ابتکار پویش طرح ساماندهی که هزاران کارگر عضو آن هستند، برگزار می‌شود؛ از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس و نمایندگان عضو کمیسیون های دیگر مجلس برای حضور دعوت شده؛ همچنین علی خدایی (نماینده کارگران در شورایعالی کار) در آن حضور خواهد داشت؛ ما در تلاشیم یک نماینده از دولت و به طور مشخص از سازمان امور استخدامی نیز به این همایش دعوت کنیم.

به گفته‌ی اناری، حدود پانصد نفر از کارگران و نیروی انسانی تحت شمول طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت از نهادها و ارگان‌های مختلف در این همایش حضور خواهند داشت.

  • نماینده کارگران قراردادی و شرکتی سراسر کشور هدف از برگزاری این همایش را که بعد از دو سال با مجوز رسمی برگزار می‌شود، گفتگوی رودرروی کارگران و نمایندگان مجلس می‌داند و می‌گوید: در آن روز، نمایندگان مجلس صحبت‌های کارگران را خواهند شنید، کارگرانی که بیش از دو سال است در انتظار تصویب طرح ساماندهی در مجلس هستند؛ ما توقع داشتیم طرح ساماندهی اولین طرح مجلس بعد از بازگشایی در ششم آذر باشد.

او ادامه می‌دهد: حاضران در همایش که از نهادهای مختلف هستند، عواقب عدم تصویب طرح یا تعلل در تصویب آن را تشریح خواهند کرد؛ بریدن دست‌های واسطه امروز مهم‌ترین مساله در حوزه‌ی روابط کار است و امیدواریم نمایندگان مجلس پس از شنیدن صدای کارگران دست بجنبانند و طرح ساماندهی را قبل از پایان آذر به تصویب برسانند.

منبع: ایلنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین