پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00021:25 - 1401/11/09

واکنش بنیاد قرآن به تحریم سپاه

کارگر آنلاین |هرگاه نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به گوش می رسد، ناخوداگاه معانی مختلفی در ذهن متبادر می گردد. پس از حملات ناجوانمردانه استکبار جهانی و دنیای غرب نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین حسین زاده، دبیر کل بنیاد قرآن در مصاحبه با کارگر آنلاین به تشریح جایگاه واقعی غیور مردان سپاهی پرداخت. 

به گزارش کارگر آنلاین ، وی با تمجید از رشادتهای سربازان بی ادعای امام زمان، گفت : سرداران و پاسداران سپاه اسلام در تمامی زمینه ها اعم از علم، فرهنگ و تمدن، حمایت از دین و قران، در حوزه های جهاد تبین و تربیتی و فرهنگی، قیام در جهت حمایت از مظلوم، ساخت تجهیزات بروز نظامی، حضور در هنگام بلایای طبیعی، سازندگی ایران عزیزحضور موثر و فعال دارند.

  • حضور سپاهیان با تقوی در دفاع از کیان ایران اسلامی موجب خشم سردمداران زور گوی آمریکا و اسراییل و اروپا گردیده است.

مدیر عامل بنیاد قرآن تاکید کرد : سپاهیان با هوشیاری تمام در حوزه جنگ سخت و نرم به مبارزه بی وقفه علیه ظلم می پردازند و همین امر موجبات اقتدار و قدرت اسلام و قران را در جهان پدیدار ساخته است و اگر سپاه نبود خبری از صلح و آرامش در منطقه نبود و حضور سپاه در جهان اسلام نبود خبری از حمایت از مظلومین و مستضعفان نبود و اگر سپاه جان بر کف نبود خبری از دفاع از حرم های مطهر اهل بیت نبود.

حجت الاسلام حسین زاده در پایان گفت : ملت ایران به این جوانان غیور و سرافراز می بالد و تا پای جان از آنان حمایت می کند تا آن لحظه که موعود بیاید و جهان را پر از عدل و داد سازد.

  • ان شاالله همین سپاه در آن هنگام لشکر حضرت امام زمان خواهد بود.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین