پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:37 - 1401/12/10

رپرتاژ آگهی |

باتری ۷۰ آمپر برای چه خودروهایی مناسب است؟

کارگر آنلاین | باتری ۷۰ آمپر برای چه خودروهایی مناسب است؟ باتری ۷۰ آمپر برای چه خودروهایی مناسب است؟ باتری هایی با آمپر ۷۰، بیشتر برای خودروهایی که مصرف برق بالایی دارند مناسب است. باتری ۷۰ آمپر ...

باتری 70 آمپر برای چه خودروهایی مناسب است؟ باتری هایی با آمپر 70، بیشتر برای خودروهایی که مصرف برق بالایی دارند مناسب است. باتری 70 آمپر در دو نوع کوتاه و بلند مدت تولید می شود. این کوتاهی و بلندی در ارتفاع آن ها است. در نوع کوتاه ارتفاع 20 سانتی متر و در نوع بلند آن ها ارتفاع 22 سانتی متر است. البته برای متمایز کردن آن ها باید بگوییم که در نوع ساده و معکوس نیز در بازار وجود دارند. برای تولید بیشتر باتری های 70 آمپری از تکنولوژی اتمی استفاده می شود. 

این تکنولوژی باعث می شود در این نوع باتری ها نیازی به اسید یا حجم زیادی آب مقطر نداشته باشید و به جای ان از یک مایع الکترولیت استفاده کنید. این موضوع باعث می شود تا امکان نشت مایع در این نوع باتری ها بسیار کم باشد. نکته مهم در مورد باتری های اتمی این است که نیاز به مراقبت کمتری دارند و با داشتن یک نشانگر رنگی روی آن می توانید به راحتی سلامت باتری را چک کنید. برای خرید باتری های ماشین در انواع برند لطفا به سایت تک استارت مراجعه فرمایید.

در ایران شرکت زیادی باتری هی 70 آمپری را تولید می کنند. این شکت شامل: سپاهان باتری، صبا باتری، پاسارگاد صنعت باتری، آذر باتری، وایا باتری و برنا باتری هستند.

باتری های 70 آمپر برای چه خودروهایی مناسب هستند؟

کیا اسپورتیج، تویوتا هایلوکس، کیا اپتیما از خودروهایی هستند که به باتری های 70 آمپری نیاز دارند. در انتخاب باتری نکته مهم میزان آمپر آن است. در ابتدا باید نیاز های خودروی خود را شناسایی کنید و با توجه به ویژگی های آن ظرفیت باتری را در نظر بگیرید. دلیل اهمیت این موضوع این است عملکر خودرو به اتخاب صحیح باتری آن بستگی دارد. اگر مشکلی در باتری اتومبیل شما رخ دهد، عملکرد خودرو با اختلال مواجه می شود. گاهی ممکن است این اختلال به قدری زیاد شود که حتی خودروی شما روشن نشود.

در سیستم برقی خودرو، باتری حکم قلب آن را دارد. در ادامه این مقاله برند های مختلف باتری های 70 آمپری را معرفی می کنیم. 

برند باتری های 70 آمپر

باتری های 70 آمپر توسط شرکت های مختلفی تولید می شوند. این شرکت ها شامل: ویگور، دلکور، اوربیتال وان، نایس پاور و غیره هستند. در ادامه ویژگیهای باتری تعدادی از این برند ها را بررسی می کنیم.
باتری 70 آمپر ویگور دارای 12 ولت ولتاژ می باشد، نوع ان اتمی است، شرکت سازنده آن آذر باتری می باشد.
باتری 70 آمپر دلکور دارای ولتاژ 12 ولت است، نوئع آن تمی و شرکت تولید کننده آ« دلکور در کره جنوبی می باشد.

علت ترجیح باتری اتمی نسبت به اسیدی چیست؟

امروزه بیشتر افراد و کارخانه ها از باتری های اتمی به جای باتری های اسیدی بر روی خودرو ها استفاده می کنند. علت این موضوع ویژگی های خاص باتری های اتمی می باشد. در باتری های اتمی نیازی به استفاده از اید و یا آب مقطر ندارید. این موضوع مانع کاهش نشت مایع می شود. مراقبت و نگه داری از باتری های اتمی کمتر از باتری های اسیدی است. با توجه به وجود نشانگر رنگی که دارد، می توانید سلامت باتری را به راحتی چک کنید. عمر مفید باتری های اتمی بسیار بالاتر از باتری های اسیدی است.

ممکن است برای برخی از افراد این سوال پیش آید که بهتر است از باتری ایرانی استفاده کنیم یا خارجی؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم: با توجه به شرایط امروز کارخانه های ایرانی در تولید باتری، باتری های توید شده از نظر کیفیت، بسته بندی و متریال مرغوب تفاوتی با باتری های خارجی ندارند. البته نکته ای وجود دارد که استفاده از باتری های ایرانی را جذاب تر می کند. نکته مهم در استفاده از باتری های ایرانی، گارانتی بلند مدت تعویض است. تمام شرکت های تولید کننده باتری برای راحتی شما گارانتی های بلندی مدتی برای تعیض باتری در اختیار شما قرار می دهند. با توجه به این موضوع می توانید به راحتی باتری ایرانی را خریداری کنید.

همانطور که در بالا گفتیم، باتری قلب زنده سیستم برقی خودروی شما می باشد. برای عملکرد خوب و روان خودروی خود در انتخاب باتری با ظرفیت مناسب دقت لازم را داشته باشید. این موضوع به شما کمک می کند تا اتومبیل شما بدون اختلال فعالیت کند. حتما قبل از انتخاب باتری ویژگی های خودرو را نظر بگیرید.

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین