پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00023:06 - 1402/12/11

ملت ایران برای وحدت و امنیت ملی ارزش زیادی قائل هستند

کارگر آنلاین | عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران، امروز دوباره به دشمن نشان می‌دهند که برای وحدت، انسجام و امنیت ملی ارزش زیادی قائل هستند.

به گزارش کارگر آنلاین ، محمد صفری ملک‌میان در گفت‌وگو با سراج24، اظهار داشت: این انتخابات بسیار مهم است، علی رغم تبلیغات بی‌سابقه دشمنان ملت ایران در رابطه با عدم مشارکت مردم در انتخابات، مردم جمهوری اسلامی ایران، امروز دوباره به دشمن نشان می‌دهند که برای وحدت، انسجام و امنیت ملی ارزش زیادی قائل هستند.

وی بیان داشت: مردم جمهوری اسلامی ایران می‌توانند با مشارکت حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی بزنند. در واقع یکی از مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی در طول این ۴۵ سال، قدرت مردمی و همچنین قدرت رهبری بوده که موجب قوام جامعه اسلامی شده است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اظهار داشت: ملت ایران علی رغم همه سختی‌ها و گرفتاری‌های اقتصادی و معیشتی، از نظام، انقلاب و رهبری دست نمی‌کشند و امروز وحدت و انسجام ملی را به رخ جهانیان می‌کشند.

وی تصریح کرد: کارنامه جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که حضور حداکثری مردم همیشه اثرات بیشتری داشته است بنابراین مردم باید در این انتخابات مشارکت گسترده داشته باشند تا بتوان یک انتخابات پرشور و در شأن ملت ایران را به جهانیان نمایش داد. 

صفری ملک‌میان در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران ۱۱ بار تجربه برگزاری انتخابات را داشته و امروز در دور دوازدهم انتخابات قرار گرفته است. قطعا مردم، مجلس دوازدهم را قوی‌تر از مجلس یازدهم می‌چینند تا بتوان مشکلات موجود در کشور را برطرف کرد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین