پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:32 - 1399/06/28

نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا و بسط این سرمایه عظیم کمتر از شهادت نیست.

حجت الاسلام عباسی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی در مراسم آغاز به کار قرارگاه رسانه‌ای دفاع مقدس استان مرکزی با تشریح شبکه ولایت گفت: دفاع مقدس گنجی بود که شبکه ولایت را متبلور کرد.

حجت الاسلام عباسی با اشاره به اینکه مفاهیم قرآنی شبکه ولایت را ترسیم می‌کنند افزود: دفاع مقدس گنج تمام نشدنی است که ارتباط همه جانبه وحدت را بر قرار می‌کند.

او اضافه کرد: شبکه ولایت ۳ خط دارد که خط اول خط طولی رابطه بین عبد و مولا را ترسیم می‌کند، خط دوم خط عرضی بین مومنین است و خط سوم خط عمقی است جامعه گذشته مومنین را به جامعه کنونی ان‌ها وصل می‌کند و شبکه ولایت اساسش بر پایه این خطوط است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: در دفاع مقدس خط اول شبکه ولایت در رابطه امام و امت و اطاعت، خط دوم در رابطه رزمندگان با یکدیگر و با سایر افراد جامعه و خط سوم در رابطه رزمندگان با مجاهدت‌های ۱۴۰۰ ساله و عاشورا و کربلا متبلور شد.

او ادامه داد: رزمندگان دفاع مقدس همچنین در ادامه خط سوم شبکه ولایت میراثی را با عنوان ارزش‌های دفاع مقدس برای ما گذاشتند و اکنون رسانه‌ها در امتداد این خط می‌تواند با تبیین ارزش‌های دفاع مقدس ارتباط نسل جوان با میراث دفاع مقدس را بر قرار کند.

حجت الاسلام عباسی با اشاره به ارزش کار رسانه‌ای برای دفاع مقدس بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا و بسط این سرمایه عظیم کمتر از شهادت نیست و ان شاء الله عاقبت بخیری همچون قاسم سلیمانی شامل حال همه ما شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین