پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:16 - 1399/06/30

سقوط دو کارگر در اراک و تهران

در دو حادثه جداگانه، دو کارگر ساختمانی حین انجام کار بر اثر سقوط از ارتفاع کشته و زخمی شدند.
به گزارش کارگر آنلاین ، در حادثه اول که روز گذشته (۲۹ شهریور ماه) در منطقه روستایی شهر اراک رخ داد، یک کارگر ۴۲ساله حین کار در یک ساختمان درحال ساخت از ارتفاع داربست سقوط کرد و جان باخت.
 
سرهنگ محمود خلجی (معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی) با تشریح این حادثه گفت: ساعت ۱۶:۲۷ روز گذشته با اعلام گزارش مردمی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر فوت مردی ۴۲ساله در پی سقوط از ارتفاع داربست در هنگام کار در ساختمان در یکی از روستاهای این شهرستان اراک، بلافاصله واحدهای امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند.
 
اما در حادثه دیگر که زمان آن به روز گذشته (۲۹ شهریور ماه) مربوط می‌شود، کارگر ۲۱ساله دیگری حین انجام کار ناگهان از ارتفاع ۳۵ متری چاهی به عمق سقوط می‌کند و به طرز معجزه‌آسایی زنده ماند.
 
جلال ملکی (سخنگوی آتش نشانی تهران) درباره این حادثه که در یک پروژه ساختمانی در حوالی خیابان آذربایجان اتفاق افتاده، به رسانه‌ها گفته است: کارگری جوان حین کار به دلیل بی‌احتیاطی به درون چاهی به ارتفاع ۳۵ متری به عمق سقوط کرد و نجات یافت.
 
به گفته وی؛ آتش‌نشانان بلافاصله فرد مصدوم را از چاه خارج کردند و برای مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند که پس از بررسی‌های لازم مشخص شد وی به جز چندخراش سطحی کاملاسالم است و حتی با پای خود سوار آمبولانس اورژانس شد.
 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین