پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ10120:34 - 1399/06/30

رانا پلاس از مهرماه در جاده‌های کشور

رانا پلاس تا مهرماه عرضه می‌شود. مدیر پروژه جدید شرکت ایران خودرو مشخصات خودرو رانا+ را اعلام کرد و از تاریخ عرضه این محصول جدید پرده برداشت.

به گزارش کارگر آنلاین، سید علی قاضوی مدیر پروژه رانا پلاس گفت خودرویی که ما ساخته‌ایم با قطعات داخلی است و هم‌اکنون بیشتر از دو هزار دستگاه از این خودرو تولید شده که مهرماه امسال عرضه می‌شوند. وی در ادامه افزود با ظرفیتی که ما داریم روزانه ۵۰ دستگاه و سالانه ۱۵ هزار دستگاه از خودرو رانا پلاس تولید خواهد شد و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال ۱۳ هزار دستگاه از خودرو تولید شود.

رانا پلاس رانا پلاس

عمده تغییراتی که خودرو رانا پلاس در مقایسه با خودروی مبنا داشته در تزئینات داخلی است و ما در این محصول داشبورد (طرح دو گرین)، گرین (دانه بندی) و پنل جلوی داشبورد را تغییر داده‌ایم و همچنین کنسول میانی به صورت یکپارچه با طرح جدید عرضه خواهد شد. مجموعه دنده و دسته راهنما و دسته برف پاک‌کن نیز دارای طرحی جدید خواهند بود و همین‌طور قسمت‌های کلید تنظیمات آینه‌ها، آینه برقی و کلیدهای شیشه بالابر جلو و عقب نیز با طرح جدید است.

رانا پلاس رانا پلاس

قسمت جلو آمپر خودرو رانا پلاس نیز به صورت دیجیتال بوده که دارای قابلیت افزودن لوگوی سیستم‌های جدید مثل سیستم پایداری (ESC)، سیستم فرمان برقی (ESP)، سیستم تنظیم باد تایره ا(TPMS) و غیره می‌باشد.

قاضوی، مدیر پروژه درباره کروز کنترل این خودرو نیز گفت غربیلک فرمان خودرو رانا پلاس دارای کلیدهای کروز کنترل و رادیو پخش است و همچنین برای جلوگیری از صدای اضافی در داخل موتور صداگیر نصب شده و موکت صندوق عقب و قالپاق دارای طراحی جدیدی هستند.

رانا پلاس رانا پلاس

در قسمت داخلی خودرو به خاطر جلب رضایت مشتریان هم بلندگوها را تقویت کردیم و هم به آن تویتر اضافه کردیم و در مورد قطعات تزیینی بیرون خودرو نیز جلو پنجره‌ای‌ با طراحی جدید که باعث زیبایی هرچه بیشتر این خودرو می‌شود به آن افزودیم. دستگیره‌ها و زه‌های جانبی را هم‌رنگ با بدنه خودرو کردیم و طراحی چراغ‌ها نیز کاملا جدید شده و صندلی‌ها با روکشی جدید و اسپرت به همراه ایزوفیکس می‌باشد.

مشخصات فنی خودروی رانا پلاس

رانا پلاس رانا پلاس

قاضوی درباره مشخصات فنی خودرو رانا پلاس نیز گفت موتور این محصول به صورت TU5 بوده و دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ می‌باشد و گیربکس ۵ دنده این خودرو به موتور ۱۶۰۰ با قدرت ۱۰۵ اسب‌بخار متصل شده و قسمت ترمزهای عقب و جلو کاسه‌ای است.

در آینده نیز خودرو رانا پلاس به سیستم شش دنده MT و AMT و همچنین فرمان برقی مجهز خواهد شد که در پایان سال به عنوان نسخه سطح بالا (High Level) عرضه می‌شود.

 

منبع: گجت نیوز
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین