پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:00 - 1399/07/04

وعده نوبخت درباره مسکن بدون پیش پرداخت + جزئیات

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در طرح احداث ۱۰۰ هزار واحد برای محرومان هیچگونه پیش پرداختی صورت نمی‌گیرد و تسهیلات به شکل قرض الحسنه به افراد واجد شرایط واگذار می‌شود.

کارگر آنلاین : معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در طرح احداث ۱۰۰ هزار واحد برای محرومان هیچگونه پیش پرداختی صورت نمی‌گیرد و تسهیلات به شکل قرض الحسنه به افراد واجد شرایط واگذار می‌شود.

محمدباقر نوبخت روز جمعه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهارکرد: این برنامه با همکاری کمیته امداد، بنیاد مسکن و پشتیبانی مالی سازمان برنامه و بودجه احداث خواهد شد.

وی افزود: این طرح جدا از سایر برنامه‌های دولت برای تکمیل مساکن مهر و طرح اقدام ملی است که در طرح اقدام ملی نیز ۶۰۰ هزار واحد توسط وزارت راه و شهرسازی احداث خواهد شد.

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: در طرح احداث ۱۰۰ هزار واحد برای محرومان هیچگونه پیش پرداختی صورت نمی‌گیرد و تسهیلات به شکل قرض الحسنه به افراد واجد شرایط واگذار می‌شود.

نوبخت گفت: در این راستا ۲ هزار واحد نیز متعلق به استان ایلام است که در تلاش هستیم تا پایان دولت به بهره‌برداری برسند.

وی اضافه کرد: فلسفه وجود انقلاب اسلامی کمک ویژه به استان‌های محروم است و استانی همچون ایلام با توجه به درگیر بودن با جنگ تحمیلی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

معاون رئیس‌جمهوری با اشاره به سال جهش تولید گفت: سازمان برنامه و بودجه نیز در این راستا ویژگی‌های طرح هایی که قابلیت افتتاح تا پایان دولت را دارند در تمامی استان‌ها مشخص کرده است و در تلاش هستیم این پروژه‌های اولویت دار را با تخصیص اعتبار مورد نیاز به سرانجام برسانیم.

نوبخت یادآور شد: مدیران سازمان در بازدیدهای میدانی این پروژه‌ها را رصد کرده و آخرین وضعیت پیشرفت آنها را با دقت دنبال خواهیم کرد.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه عصر پنجشنبه سوم مهرماه با استقبال استاندار ایلام و جمعی از مسوولان در سفری ۲ روزه وارد استان ایلام شد.

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد خمینی(ره) و علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این سفر معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه را همراهی می‌کنند.

بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام، حضور در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان و کلنگ زنی ۲ هزار واحد مسکن محرومان در برنامه سفر ۲ روزه معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان ایلام قرار دارد.

منبع: شما نیوز
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین