پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:21 - 1399/07/04

برگزاری سی و دومین یادواره شهدای شهر مجن

سی و دومین یادواره ۶۴ شهید شهر مجن در گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جوار گلزار شهدا این شهر برگزار شد.

 در گرامیداشت هفته دفاع مقدس، سی و دومین یادواره ۶۴ شهید و پنج شهید گمنام شهر مجن در جوار گلزار شهدا این شهر یا حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا و ایثارگران و مسؤولان محلی برگزار شد.


در این مراسم بردار محمدحسین بابایی مشاوره فرمانده کل سپاه در سخنانی با گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و امام راحل با اشاره به دستاورد‌های دفاع مقدس از جمله روحیه انقلابی، تقوا، وحدت، همدلی ملی و خودباوری و اتکا به جوانان بر توجه به این ویژگی‌ها در زمان حال تاکید کرد و افزود: امروز اگر می‌خواهیم در جنگ‌تمام عیار دشمنان پیروز شویم با روحیه انقلابی و دفاع مقدس را داشته باشیم و خود را در حال جنگ و دفاع ببینیم.


وی با تاکید بر ظرفیت‌های داخلی و تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی در این راستا گفت: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به پتانسیل و ظرفیت‌های فراوان خود بویژه نبردی جوان انقلابی امروز در جهان دارای اقتدار و عزت است و این‌ها به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام است و باید این‌ها الگویی برای آینده نظام و جوانان باشند.


در این مراسم علی اکبر نظری به مرثیه سرایی پرداخت و حجت الاسلام احمد جناتی امام جمعه شهر مجن خیرمقدم گفت و یاد و خاطره شهدا و امام راحل را گرامی داشت.


این مراسم به همت پایگاه ثامن الائمه حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا و ستاد یادواره شهدای شهر مجن به یاد ۶۴ شهید این شهر و پنج شهید گمنام همراه با عطر افشانی و غبار روبی گلزار مطهر شهدا انجام شد.

منبع: بسیج نیوز
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین