پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:10 - 1399/07/05

خبر خوش برای مهندسان

معاون مسکن و ساختمان با تاکید بر این مطلب که نتایج آزمون مهندسى و کاردان ها جهت اخذ پروانه اشتغال تا ٢ ماه آینده برگزار مى شود، از برگزارى آزمون با رعایت کامل پروتکل هاى بهداشتى، خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین به  نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازى در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبرى این وزارتخانه در خصوص روند برگزارى آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان هاى فنى با یادآورى اینکه آزمون به شکل سراسری در ۳۱ استان و ۶۴ حوزه  پنجشنبه ۳ و جمعه ۴ مهر برگزار شد، گفت: آزمون در هفت رشته مهندسی شاملِ رشته‌های عمران برای صلاحیت نظارت، طراحی و اجرا، رشته معماری برای صلاحیت نظارت و اجرا، رشته‌های برق و مکانیک هرکدام برای صلاحیت‌های طراحی و نظارت، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک برگزار شد.

معاون مسکن و ساختمان برگزارى آزمون را با رعایت کامل پروتکل هاى بهداشتى عنوان کرد و افزود: نتایج آزمون تا ٢ ماه دیگر اعلام خواهد شد.

گفتنى است، در مجموع در حدود ۲۱۴ هزار نفر در آزمون شرکت کرده‌اند که ۷۸ درصد آن را آقایان و ۲۲ درصد آن را بانوان تشکیل هستند. همچنین، آزمون، صبح و عصر روز پنجشنبه ۳ مهر و صبح جمعه ۴ مهر برگزار شد که آزمون پنجشنبه صبح تا عصر برای مهندسان و آزمون عصر پنجشنبه برای کاردان‌ها برگزار  شد و آزمون جمعه ۴ مهر نیز برای مهندسان و معماران تجربی است.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین