پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:09 - 1399/07/07

​مسابقه اربعین تا اربعین برگزار می‌شود

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مسابقه فرهنگی «اربعین تا اربعین» یکی از برنامه‌های بنیاد در هفته دفاع مقدس است که برای عموم علاقه‌مندان به‌صورت سراسری برگزار می‌شود.

 اسکندر یارنسب با بیان اینکه برنامه‌های مربوط به چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوم خرداد آغاز و تا پایان سال جاری ادامه دارد، تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران ویژه‌برنامه‌های فرهنگی هفته دفاع مقدس را در سه بخش تقسیم کرده است؛ بخش نخست از سالروز آزادسازی خرمشهر شروع و تا پیش از شروع هفته دفاع مقدس ادامه داشت و بخش دوم به‌عنوان اوج برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در این هفته محسوب می‌شود که از روز ۳۱ شهریورماه شروع شده است.

وی با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی (ع) و هم‌زمانی آن با هفته دفاع مقدس، گفت: در اجرای برنامه‌های چهلمین سال هفته دفاع مقدس، مناسبت‌ها نیز مورد توجه بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته است. بنابراین با برنامه‌ریزی مسابقه فرهنگی، پیوندی میان اربعین حسینی (ع) و اربعین دفاع مقدس ایجاد شد.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: مسابقه فرهنگی «اربعین تا اربعین» یکی از برنامه‌های بنیاد در هفته دفاع مقدس است. این مسابقه برای عموم علاقه‌مندان، به‌صورت سراسری در فضای مجازی برگزار می‌شود و ۴۰ پرسش متشکل از ۲۰ سوال با محتوای اربعین حسینی و ۲۰ سوال با موضوع دفاع مقدس در پایگاه خبری حیات طیبه بارگذاری شده است و شرکت‌کنندگان می‌توانند پس از ثبت‌نام و پاسخ به سوالات در این مسابقه شرکت کنند.

 

گفتنی است پس از بررسی و داوری نتایج این مسابقه در تاریخ ۲۷ مهرماه، هم‌زمان با اول ربیع‌الاول اعلام و به ۴۰ نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

منبع: ایمنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین