پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:56 - 1399/07/08

سردار سلیمانی نماد پایداری مردم ایران است

مدیرکل پشتیبانی و امور اداری سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهید سردار سلیمانی را از جمله بزرگان عرصه دفاع مقدس و نیز نماد ایستادگی و پایداری مردم ایران توصیف کرد.

به گزارش کارگر آنلاین، مرتضی باقرنژاد روز سه شنبه با حضور در غرفه ایرنا در نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «اقتدار۴۰» با بیان اینکه مردم ایران طی ۴۰ سال گذشته نشان داده که هرچه که از انقلاب می گذرد پایبندی آنان به انقلاب بیشتر شده، افزود:‌ در این راستا وظیفه مسئولان و خدمت رسانی به مردم شریف ایران نیز به مراتب بیشتر و سنگین تر شده است.

وی ادامه داد: مردم در بدترین شرایط نشان دادند که پایبند به نظام بوده و وفاداری مردم به رهبری ثابت شده است. در گذشته دوره هایی بوده که ایران در تحریم و انزوا قرار داشت و در حال حاضر این موقعیت با شدت بیشتر ادامه دارد ولی مردم با یک فرمان رهبری همه پای صحنه آمدند.

باقرنژاد تصریح کرد: مردم ایران در جریان تشییع پیکر سردار سلیمانی ثابت کردند به سربازان وطن اعتماد و اعتقاد دارند و فرقی نمی کند که در چه رده ای باشد. مردم در سخترین شرایط خود را به تشییع پیکر سردار سلیمانی رساندند و بعد هم به این مراسم اکتفا نکردند و اکنون بعد گذشته ماهها از شهادت سردار سلیمانی هرجا که اسم این شهید بیاید، از او به عنوان نماد ایستادگی و پایداری مردم ایران یاد می شود. امثال سردار سلیمانی در ایران زیاد داریم و سردار سلیمانی یکی از بزرگان دفاع مقدس جدید ملت ایران و همچنین در عرصه بین الملل است.

وی گفت: در حالیکه امسال به علت وجود ویروس کرونا مراسم راهپیمایی اربعین را نداریم اما اکنون در عراق مردم و اقشار مختلف این کشور با عکس هایی از سردار سلیمانی و دیگر شهدای ایرانی در این مراسم عظیم شرکت کرده اند.

مدیرکل پشتیبانی سازمان امور سینمایی گفت: در سازمان سینمایی خواست مردم سرلوحه کارها قرار دارد و بعد خواسته دستگاههای مختلف، و در حوزه ایثار و شهادت تلاش داریم  به حوزه ایثارگران بیشتر توجه شود و با برگزاری مراسم جایگاه ایثار و شهادت و رزمندگان اسلام و جانبازان انقلاب اسلامی و آزادگان را ارتقاء دهیم و با حمایت سازمان سینمایی جشنوار فیلم دفاع مقدس را برگزار کردیم.

نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «اقتدار۴۰» و با شعار محوری «ما قوی هستیم» به مناسبت چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس، از ۲ تا ۹ مهر در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا است.

منبع: ایرنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین