پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00008:53 - 1399/07/09

بهره برداری از گنجینه دفاع مقدس زرندیه تا پایان سال

سرهنگ روح افزا گفت: گنجینه دفاع مقدس در شهر زاویه افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

کارگر آنلاین | سرهنگ حسین روح افزا فرمانده سپاه شهرستان زرندیه  در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: تا پایان سال مجتمع فرهنگی و گنجینه دفاع مقدس در شهر زاویه مرکز شهرستان زرندیه و در کنار مزار دو شهید گمنام افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

او با بیان اینکه دست همه عزیزان دغدغه‌مند این مسیر را می‌بوسیم از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد تصریح کرد: انشاء الله بتوانیم فضایی را برای شهرستان زرندیه ایجاد کنیم بتوانیم گوشه‌ای از زوایای زیبای دفاع مقدس را به صورت طبیعی و خیلی جذاب به تصویر بکشیم

سرهنگ روح افزا با تشریح عملکرد برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان زرندیه افزود: در این هفته بیش از ۵۰ برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی داشتیم و فرصتی بود که مروری کنیم بر گنجینه عظیمی که از این انقلاب اسلامی برای ما کشف شد و برما بود که که یکبار دیگه به این گنجینه عظیم بپردازیم.

او اضافه کرد: با توجه وضعیت اقتصادی موجود در این هفته به همت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه پاسداران و همدلی و همکاری و همراهی همه نهاد‌ها و ارگان‌ها و خیرین و مردم ۱۵ پروژه محرومیت زدائی در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری و کشاورزی و آب شرب روستائی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه شهرستان زرندیه بیان کرد: در بحث نهضت جهش تولید کار‌های ارزنده انجام شد که قسمت عمده‌ای از پروژه‌های محرومیت‌زدایی و به مباحث پشتیبانی از تولید، کشاورزی دامپروری و انتقال آب‌های خیلی خوبی برای کشاورزی معطوف میشود که در نقاط مختلف شهرستان زرندیه اجرا شد.

او ادامه داد: در بحث دامپروری نقاطی خوب دامپروری را در شهرستان شناسایی کرده و مشکلات را احصا کردیم و با مجموعه‌های متولی ارتباط گیری، نشست‌ها و جلسات خوب و منظمی داشتیم و دست به دست هم در این خصوص اقدامات شایسته‌ای را شاهد بوده و هستیم.

سرهنگ روح افزا با اشاره به اینکه در زمینه خانه محرومین و آب شرب اقدامات شایسته‌ای انجام داده و افتتاح و بهره‌برداری داشتیم تصریح کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی، نشست‌ها و گردهمایی رزمندگان را هم در هفته دفاع مقدس داشتیم.

او با اشاره به چهل سالگی دفاع مقدس اظهار کرد: بعد از هفته دفاع مقدس و در ادامه سال فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت و برنامه‌های هدفمند و خوبی را پیگیری خواهیم کرد که یکی از این برنامه‌ها بحث سرمایه‌گذاری و پیگیری و برنامه‌ریزی و به ثمر رساندن اهداف در نقاطی هست که در خصوص دفاع مقدس باید بیشتر کار کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان زرندیه در پایان گفت: از زحمات همه عزیزانی که با نگاه خیلی زیبا و با صفا وارد این عرصه عظیم شدند و اثرات خوبی را به جا گذاشتند تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین