پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:09 - 1399/07/15

مرگ مرموز پسر جوان با شارژر موبایل!

ساعت ۶ بعد از ظهر یکشنبه ۱۳ مهر مرگ مرموز پسر جوانی از سوی مأموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

به گزارش کارگر آنلاین، با توجه به مشکوک بودن ماجرا تحقیقات به دستور بازپرس مصطفی واحدی آغاز شد.

در بررسی‌های اولیه مادر پسر جوان گفت: پسرم دانشجو است. روز حادثه به باشگاه ورزشی رفت و پس از بازگشت به خانه به من گفت می‌خواهد کمی استراحت کند و از من خواست تا برایش عصرانه آماده کنم. من هم عصرانه را آماده کردم و آن را به اتاقش بردم وقتی در زدم جوابی نداد فکر کردم خسته بوده و خوابیده است به همین خاطر وارد اتاق نشدم و به سراغ کارهایم رفتم. دقایقی بعد دوباره در اتاق را زدم. اما باز هم جواب نداد. نگران شدم در را باز کردم، اما با صحنه وحشتناکی رو به رو شدم. پسرم دیگر نفس نمی‌کشید.

در بررسی‌های صورت گرفته توسط تیم تحقیق مشخص شد که سیم شارژر تلفن همراه پسر جوان اتصالی داشته و پسر دانشجو بعد از اینکه گوشی تلفن همراهش را با همان شارژر به برق وصل کرده به خواب رفته است، اما از آنجا که سیم شارژر با صورت پسر جوان برخورد کرده بود تیم جنایی احتمال دادند وی در خواب متوجه نشده و روی سیم افتاده و بر اثر برق گرفتگی جان باخته است.

با این حال به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت جسد پسر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت اصلی مرگ روشن شود.

منبع: الف
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین