پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:24 - 1399/07/22

حادثه تصادف کارگران ساوه‌ای با ۱۲ مصدوم

تصادف مینی بوس حامل کارگران ساوه‌ای با کامیون ۱۲ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش کارگر آنلاین،  بهرام صیدی سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه اعلام کرد:حادثه‌ی برخورد دوستگاه مینی بوس با تریلی ۱۲ مصدوم برجای گذاشت که که همه مصدومین کارگران یک شرکت تولیدی بودند.

صیدی از حضور عوامل اورژانس زرندیه، ساوه و هلال احمر در این حادثه خبر داد و افزود: سانحه تصادف در کیلومتر ۲۱  آزادراه ساوه تهران و در حوالی پل همدان به وقوع پیوسته است.

پلیس علت اصلی این حادثه را نداشتن توجه کافی به جلو از سوی راننده مینی بوس اعلام کرد.

آزاد راه ساوه - تهران به عنوان یکی از مسیر‌های شریانی کشور با حجم ترافیکی بالا در طول سال‌های اخیر شاهد بروز حوادث رانندگی تلخ و مرگبار بوده است و با توجه به آمار‌ها میزان سوانح رانندگی منجر به مرگ در این مسیر شریانی و مسیرهای منتهی به آن همواره سبب داغدار شدن بسیاری از خانواده‌ها شده است.

به گفته سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی آزاد راه ساوه - تهران، آزاد راه ساوه - همدان، محور اراک- قم، محور فرمهین - اراک، محور ازنا، محور زالیان، محور اراک - توره، محور دلیجان- اصفهان، محور بوئین زهرا و ... از محور‌های مواصلاتی استان مرکزی هستند که بیشترین سوانح رانندگی منجر به فوت در ۴ ماهه نخست امسال در این مکان‌ها رخ داده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین