پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:35 - 1399/07/24

آغاز نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی فعالان قرآنی

ثبت نام بیمه درمان تکمیلی، عمر و حادثه ویژه هنرمندان، نویسندگان، روزنامه‌نگاران و فعالان قرآنی عضو صندوق اعتباری هنر از ۲۲ مهر در سراسر کشور آغاز شده و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

 

در راستای تکمیل زنجیره خدمات بیمه‌ای صندوق اعتباری هنر، ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران در یک مرحله (بدون تمدید) به مدت ۱۰ روز از تاریخ ۲۲ مهر تا دوم آبان‌ماه سال جاری از طریق وب‌سایت صندوق هنر به ‌نشانی www.honarcredit.ir انجام خواهد شد.

براساس قرارداد منعقد شده با «بیمه سرمد» خدمات بیمه تکمیلی همانند سال گذشته در قالب سه طرح (امید، آرامش و رفاه) با پوشش‌ها و حق بیمه متفاوت ارائه می‌شود. بر این اساس متقاضیان جدید می‌توانند با انتخاب یکی از طرح‌ها، افراد تحت تکفل خود را نیز در همان طرح ثبت نام کنند و اعضایی که در سال گذشته از خدمات بیمه تکمیلی صندوق برخوردار بودند و بیمه تکمیلی فصل تابستان آنها از سوی صندوق تمدید شد با پرداخت حق بیمه (سهم فرد و افراد تحت تکفل) طرح فعلی خود، تا پایان قرارداد از مزایای بیمه تکمیلی همان طرح برخوردار می‌شوند.

اعضای صندوق اعتباری هنر با پرداخت بخشی از حق بیمه کل، مشمول بهره‌مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی می‌شوند و مابقی هزینه بر عهده صندوق است.

پیش از این و بر اساس تفاهم صورت گرفته بین معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و صندوق اعتباری هنر، بیمه فعالان قرآنی نیز از طریق این صندوق پیگیری خواهد شد. بر همین اساس سیدفخرالدین اسماعیلی، مدیرکل دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌های مردمی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد از ابلاغ فراخوان این بیمه تکمیلی به استان‌ها خبر داد.

بر اساس مقررات، ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی منوط به ثبت نام در سامانه صندوق اعتباری هنر است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین