پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:43 - 1399/07/27

نجات نوجوان 14 ساله از مرگ حتمی

با تلاش آتش نشانان نوجوان 14 ساله از میان دود و آتش واحد مسکونی در خیابان مولوی نجات یافت.

به گزارش کارگر آنلاین، صبح روز گذشته در پی تماس ساکنان یک ساختمان سه طبقه مسکونی با سامانه 125 و اطلاع رسانی این آتش سوزی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله همزمان آتش نشانان ایستگاههای4، 3 وگروه امداد و نجات 9 را به همراه خودروهای پشتیبانی(تشک نجات، بالابر هیدرولیکی و خاور حامل دستگاه تنفسی به خیابان مولوی، خیابان موسوی کیانی روانه کرد.

محمود شکیبافرافسر آماده منطقه 5 عملیات سازمان آتش نشانی تهران دراین باره ابراز داشت: آتش سوزی در قسمت اتاق خواب درطبقه منفی یک به مساحت تقریبی 40 مترمربع رخ داده بود و دود و شعله ی بسیاری از درب و پنجره ها به بیرون زبانه می کشید.

وی افزود: نیروهای عملیات بلافاصله پس از قطع برق و گاز ساختمان و مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی، در قالب دو گروه خود را به طبقه ی منفی یک رساندند و عملیات خود را آغاز کردند.

شکیبافر تصریح کرد: یک گروه از آتش نشانان با استفاده از لوله های آبدهی موفق شدند شعله های آتش را مهار و به طور کامل خاموش کنند و گروه دیگر نیز به جستجو درداخل طبقات ساختمان پرداختند و موفق شدند یک نوجوان 14 ساله را به سلامت از محیط خطرناک به محلی امن انتقال دهند.

وی با اعلام این که خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت، گفت: علت بروز این آتش سوزی هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی این منطقه در دست بررسی است.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین