پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00006:41 - 1399/08/03

شکایت مادرزن از داماد به اتهام قتل

زن میانسال با مراجعه به پلیس درحالی مدعی شد دامادش باعث مرگ دختر وی شده که مرد جوان ادعای خودکشی همسرش را مطرح کرده است.
 چند روز قبل گزارش مرگ مشکوک زن جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام و سپس جسد او به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل شد.
 
در بررسی‌های اولیه آثار کبودی و ضرب و جرح روی گردن و بدن زن جوان دیده شد.
 
شوهر ثریا در تحقیقات مدعی شد که همسرش با خوردن مشروبات الکلی دست به خودکشی زده، اما زمانی که ثریا در بیمارستان تحت درمان بوده وی خانه را تمیز کرده وشیشه مشروب را دور ریخته است.
 
درحالی که تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مرموز زن جوان ادامه داشت، مادرثریا به دادسرا رفت و از دامادش شکایت کرد. او گفت: دامادم قاتل است، دخترم زمانی که در بیمارستان بستری بود گفته که شوهرش با زور به او مشروب الکلی داده و او را مسموم کرده است. دخترم مشروب خور نبود و مطمئنم شوهرش او را مسموم کرده است.
 
او ادامه داد: چند روز قبل از مرگ دخترم قصد رفتن به خانه ثریا را داشتم، اما دامادم خیلی بداخلاق است و همین کج خلقی‌هایش باعث شده بود که زیاد به خانه دخترم رفت و آمد نداشته باشم. او مدام دخترم را کتک می‌زد و با او بدرفتاری می‌کرد. سه روز بعد از این ماجرا دامادم تماس گرفت و گفت ثریا خودکشی کرده و او را به بیمارستان آورده‌اند. امکان ندارد دخترم با داشتن دو بچه دست به خودکشی بزند. اصلاً او اهل مشروبات الکلی نبود، من از دامادم به خاطر قتل دخترم شکایت دارم.
 
به‌دنبال شکایت زن جوان، بازپرس غلامی دستور تحقیق از داماد جوان و بررسی اظهارات مادرزن او را صادر کرد.
 
منبع: ایران
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین