پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:07 - 1399/08/03

صفر خواجوی‌راد، روزنامه‌نگار، درگذشت

جامعه رسانه‌ای، یکی دیگر از همکاران پیشکسوتش را از دست داد. صفر خواجوی‌راد، روزنامه‌نگار و طنزپردازی که سابقه سال‌ها فعالیت در روزنامه‌های مختلف را داشت، چندی پیش دار فانی را وداع گفت.

کارگر آنلاین | زنده‌یاد صفر خواجوی‌راد، سال ۱۳۱۹ به دنیا آمد و چندی پیش نیز برای همیشه راهی سفر ابدی شد؛ روزنامه‌نگار پیشکسوتی که بسیاری از اهالی قلم و رسانه او را با مطلب های طنزآمیزش می‌شناختند. البته نگارش چنین نوشته‌هایی برای روزنامه‌نگاری که سابقه فعالیت در نشریه «توفیق» را داشت، چندان هم دور از انتظار نبود. هرچند او علاوه بر نشریه «توفیق»، سابقه همکاری با روزنامه های دیگری همچون «اطلاعات»، «ایران» و «همشهری محله» هم را داشت.

همکارانش از او با برشمردن صفات خوب یاد می‌کنند؛ مردی که به گفته نزدیکانش به ساده زیستی و باایمانی شهره بوده است.

فرزام شیرزادی، روزنامه‌نگار نیز در پی درگذشت زنده‌یاد صفر خواجوی‌راد، با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «صفر خواجوی راد، یکی از دوست داشتنی ترین روزنامه نگاران و ویراستاران پیشکسوت مطبوعات، از بین ما رفت. خاطرات بکری از مدرسه دارالفنون داشت. سال‌ها در روزنامه اطلاعات و مجله توفیق ویراستار و طنزپرداز بود و از سال ۸۲ تا ۹۵ با او در همشهری محله همکار بودم.
بسیار با مرام و فروتن بود. با اینکه من از او سی و هفت سال کوچکتر بودم، هر دو سه ماه یک بار زنگ می‌زد و حال و احوال می‌پرسید و مرا شرمنده می‌کرد. دوست داشتنی، بی‌ادعا و خوش‌حافظه و طناز بود. یادش گرامی و روح نازنینش شاد.»

منبع: ایسنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین