پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:25 - 1399/08/06

پراید ۱۰۵میلیون تومانی هم خریدار ندارد

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو در مورد آخرین وضعیت بازار خودرو اظهار داشت: بازار خودرو در رکود کامل است و خرید و فروش در نقطه صفر است. فروشنده در بازار خودرو زیاد شده اما خریدار کم است، با کاهش قیمت ارز از هفته گذشته قیمت خودرو نیز پایین آمده است. هر روز که می‌گذرد نسبت به روز گذشته قیمت خودرو پایین‌تر می‌آید.

کارگر آنلاین | وی در ادامه افزود:‌ حدود ۴۰ تا ۴۵ روز است که معامله‌ای در بازار خودرو چندان انجام نمی‌شود که بگوییم قیمت‌ها دقیقا چه میزان است اما آنچه که روی کاغذ است نشان می‌دهد که پرایدی که تا هفته پیش ۱۲۷ تا ۱۲۸ میلیون بود دیروز ۱۰۵ میلیون تومان قیمت داده شده، اگر قیمت ارز همچنان کاهش پیدا کند به زیر کانال ۱۰۰ میلیون تومان می‌رسد.


موتمنی همچنین اظهار داشت: پژو ۲۰۶ تیپ دو از ۲۵۰ تا ۲۶۰ میلیون تومان در هفته گذشته به ۲۱۸ تا ۲۲۰ میلیون تومان و پژو ۴۰۵ و سمند که در کنال ۲۴۰ میلیون تومان بود الان در کانال ۲۱۰ تا ۲۱۵ میلیون تومان بوده است.


رییس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان خودرو در پایان تصریح کرد: بازار خودرو با قیمت ارز ارتباط نزدیک دارد، کوچکترین نوسان در بازار ارز تاثیر خود را در بازار خودرو می‌گذارد. اگر قیمت ارز به زیر ۲۵ هزار تومان بیاید، پراید هم مثل شهریور به زیر ۱۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

منبع: رویدادایران
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین