پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00021:00 - 1399/08/09

3 پیش‌بینی از شروع بازارها در هفته جدید

سه کارشناس با بیان پیش‌بینی خود درباره نحوه شروع بازارها در هفته جدید، وضعیت احتمالی طلا، ارز و بورس را شرح می‌دهند.

 سه بازار طلا، ارز و بورس در هفته جدید چه وضعیتی خواهند داشت؟ سه کارشناس با بیان پیش‌بینی خود درباره نحوه شروع بازارها در هفته جدید، وضعیت احتمالی طلا، ارز و بورس را شرح می‌دهند.

مسعود یزدانی، نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر می‌گوید: با توجه بهبرگزاری انتخابات آمریکا در هفته آینده از یک طرف و کاهش طلای جهانی و قیمت دلار، به نظر می‌رسد قیمت طلا و سکه کاهشی باشد.

درباره بازار ارز نیز سهراب اشرفی درباره وضعیت احتمالی بازار در هفته پیش رو می‌گوید: احتمالا از شنبه تا چهارشنبه شرایط مانند هفته‌ای که گذشت خواهد بود. در هفته‌ای که گذشت دستگیری برخی فعالان معاملات فردایی توانست کمی در کاهش قیمت‌ها موثر واقع شود، اگر پلیس فتا این اقدام را ادامه دهد و جلوی معاملات فردایی گرفته شود شرایط ممکن است بهتر هم شود.

او ادامه می‌دهد: به هر صورت اگر در سه روز شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه همچنان نظرسنجی‌ها بایدن را جلوتر نشان دهد روال هفته گذشته ادامه خواهد یافت و حتی ممکن است قیمت دلار مقداری جزئی کاهش پیدا کند تا به نرخ نیما نزدیک‌تر شود. روز چهارشنبه صبح به وقت ایران مشخص می‌شود چه اتفاقی در انتخابات افتاده است.

درباره بازار سهام هم محمد خبر‌ی‌زاد، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با روند بازار سهام فردا گفت: دو ساعت اول معاملات بازار سهام فردا بسیار مهم است، اگر فردا تقاضا بتواند در دو ساعت ابتدایی بازار پاسخگوی عرضه باشد روند بازار سهام حتی در روزهای بعدی نیز بهتر خواهد بود.

این کارشناس با اشاره به افزایش سقف صندوق‌های سرمایه‌گذاری بیان کرد: در هفته‌های گذشته حجم عرضه به نوعی مشکوک بود و قرار است قوه‌قضاییه به این موضوع رسیدگی کند و به نظر می‌رسد بازار سهام فردا به لحاظ ارزندگی سهم‌ها خریدار داشته باشد و روندی صعودی در سهم‌های بنیادین شکل بگیرد.

 

منبع: تجارت نیوز
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین