پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:30 - 1393/05/25

داعش 180 زن را ربود

تروریستهای داعش، به روستای "کوجو" در منطقه "قیروان" از توابع شهر سنجار حمله کرده و دست به کشتار ساکنان آن زدند.
کارگرآنلاین: عناصر گروه تروریستی داعش با حمله به روستایی در شهر "سنجار" عراق، 81 مرد را به قتل رسانده و 180 زن را ربودند.
سایت شبکه عراقی "سومریه نیوز" به نقل از منبعی در استان "نینوا" تأکید کرد، تروریستهای داعش، به روستای "کوجو" در منطقه "قیروان" از توابع شهر سنجار حمله کرده و دست به کشتار ساکنان آن زدند. به نوشته العالم، این منبع خاطرنشان کرد که عناصر داعش پس از قتل 81 مرد، 181 زن را ربود و به مکان نامعلومی منتقل کرد.
  پایگاه اطلاع رسانی شبکه ای بی سی نیوز امریکا (ABC) نیز نوشت: به گفته مقامات رسمی، شورشیان داعش حدود 80 تن از اقلیت ایزدی عراق را در روستایی در شمال این کشور قتل عام کردند. در همین حال، شورای امنیت سازمان ملل گسترده ترین واکنش خود به اقدامات این گروه شبه نظامی را با نهایی کردن تحریم های جدید به تصویب رساند.   هوشیار زیباری، مقام ارشد کردستان عراق به رویترز (Reuters) گفته است: آنها با خودروهایشان وارد شده و کشتار خود را از بعد از ظهر شروع کردند. وی افزود: ما اعتقاد داریم، این جنایات به خاطر مرام داعش صورت می گیرد که یا باید دین خود را تغییر دهی یا کشته خواهی شد. منبع: جام نیوز
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین