پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00000:26 - 1399/08/17

تیر غیب مرد جوان را تا یک قدمی مرگ برد

مردی در حال عبور از خیابانی در تهران بود که ناگهان هدف اصابت گلوله قرار گرفت. او زنده ماند و حالا تحقیقات برای کشف اسرار این تیراندازی خونین از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

ساعت 23 سه شنبه گذشته گزارش یک حادثه تیراندازی به قاضی مصطفی واحدی بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد. بررسی ها حکایت از این داشت که مردی جوان از ناحیه پای چپ مورد اصابت گلوله قرار گرفته اما زنده مانده و به بیمارستان منتقل شده است. مرد زخمی تحت عمل جراحی قرار گرفت و پس از بهبودی کارآگاهان بالای سر او حاضرشدند تا به تحقیق از وی بپردازند. مرد مجروح گفت: من اهل یکی از شهرستان های شمالی تهران هستم و مدتی قبل بیمار شدم. به همین دلیل برای رفتن به دکتر راهی پایتخت شدم. شب حادثه وقتی از مطب دکتر خارج شدم و حوالی میدان نارمک بودم ناگهان دو ماشین را دیدم که در حال تعقیب و گریز بودند. چون شب بود وهوا تاریک، به درستی نتوانستم ماشین ها را تشخیص بدهم و درست همان لحظه بودکه گلوله‌ای به پایم خورد و از شدت درد و خونریزی روی زمین افتادم و از حال رفتم. چشمانم را که باز کردم در بیمارستان بودم و شنیدم یکی از سرنشینان آن دو خودرو اقدام به تیراندازی کرده و گلوله به پای من که در حال عبور از آن محدوده بود برخورد کرده است اما خوشبختانه زنده ماندم.

در ادامه ماموران به تحقیق از شاهدان پرداختند و آنها هم گفته های وی را تایید کردند. هم اکنون بازپرس جنایی تهران دستور بررسی تصاویردوربین مداربسته اطراف محل تیراندازی را صادر کرده تا عاملان تیراندازی شناسایی شوند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین