پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:50 - 1399/08/17

آتش سوزی تالار پذیرایی در بلوار کوهک

آتش سوزی رستوران در یک تالار پذیرایی در غرب تهران با تلاش به موقع آتش نشانان دو ایستگاه مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.

به گزارش کارگر آنلاین، به دنبال اعلام خبر حادثه آتش سوزی به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ساعت 20:20 شب گذشته بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 20 و 69 را به همراه خودروهای پشتیبان به محل حادثه در بلوارکوهک، نسیم 10، خیابان شقایق اعزام کرد.

علیرضا وثوقی رئیس ایستگاه 74 که از همان لحظات اولیه وقوع آتش سوزی در محل حضور داشت در این باره گفت: در محل حادثه در نخستین بررسی ها مشخص شد که آتش سوزی در طبقه همکف این تالارپذیرایی و از داخل رستوران آغاز شده و در حالت سرایت به نقاط دیگر بود و همچنین دود حاصل از آتش سوزی کل تالارپذیرایی را در برگرفته بود.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان پس از تجهیز کردن خود به البسه حفاظت فردی و دستگاه تنفسی به سه گروه تقسیم شدند، گروه اول با استفاده از چندین رشته لوله آبرسان و خاموش کننده دستی به مهار آتش پرداختند و از گسترش آن به قسمت های دیگر مجتمع جلوگیری کردند.

وثوقی تصریح کرد: گروه دوم نیز همزمان، عملیات جست وجوی محبوسین احتمالی را در مجتمع آغازکردند و گروهی دیگر نیز با استفاده از فن های مخصوص، مشغول تخلیه دود از داخل این تالار پذیرایی شدند.

وی افزود: با توجه به وجود دود و حرارت زیاد در داخل رستوران و دیگر قسمت های تالار، آتش نشانان موفق شدند با تلاش بی وقفه ی خود، ضمن مهار آتش، دود و محصولات آتش را از داخل تالار خارج کنند.

گفتنی است: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید و کارشناسان آتش نشانی نیز پس از خاموش شدن آتش سوزی به بررسی علت بروز این حادثه مشغول شدند

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین