پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:55 - 1399/08/21

کور شدن چشم پسر جوان در دعوای دو زن

مردی که مدعی است در جریان یک درگیری، پسر همسایه بینایی یکی از چشمانش را از او گرفته است، با حضور در دادسرا خواهان قصاص وی شد.

مدتی قبل درگیری خونینی در یکی از خیابان‌های منطقه خلیج‌فارس در جنوب تهران به پلیس اعلام شد. دعوا بین دو همسایه رخ داد اما چند نفر در جریان این درگیری زخمی و مصدوم شدند. یکی از آنها مردی 49ساله بود که بینایی یکی از چشمانش را در این درگیری از دست داد. او چند روز پیش با حضور در دادسرای جنایی تهران از کسی که باعث کوری وی شده بود شکایت کرد و به قاضی ساسان غلامی درباره جزئیات این درگیری گفت: چند روز قبل از حادثه همسرم از کوچه رد می‌شد که زن همسایه که در خانه‌اش باز بود، یک سطل آب به داخل کوچه ریخت. مقدار زیادی از آن به روی همسرم ریخت و او بر سر این مسئله با زن همسایه درگیر شد. وقتی به خانه بازگشت و ماجرا را برایم تعریف کرد، سعی کردم او را آرام کنم. چند ساعت از این ماجرا گذشت و من که فکر می‌کردم همه‌‌چیز تمام‌شده برای خرید از خانه بیرون رفتم. وقتی پا در کوچه گذاشتم ناگهان پسر زن همسایه را دیدم. او برای هواخواهی از مادرش به سراغ من آمد و هر چه تلاش کردم آرامش کنم، فایده نداشت. او به سمتم هجوم آورد و کتکم زد. بعد چاقویی از جیبش بیرون آورد که فریاد زنان از همسایه‌ها کمک خواستم. همان لحظه پسرم و برادرم به همراه زن همسایه و 3مرد که از بستگان آنها بودند سر رسیدند و درگیری هولناکی رخ داد. در این درگیری پسر همسایه با چاقو چند ضربه به من زد که ضربه آخر به چشمم خورد. شاکی ادامه داد: در این حادثه متأسفانه چشم چپم را از دست دادم و حالا از ضارب شکایت دارم و درخواستم این است که چشمش قصاص شود.

انکار

با شکایت این مرد، پسر همسایه دستگیر شد. از سویی تحقیقات میدانی پلیس اظهارات شاکی را تأیید می‌کرد و شاهدان دیده بودند که متهم با چاقو ضربه‌ای به چشم شاکی زده است. متهم 28ساله دیروز برای تحقیق به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و با وجود شواهد منکر ضربه زدن با چاقو به چشم شاکی شد. او درگیری را قبول داشت اما کورکردن شاکی را نه. وی گفت: من از دعوای مادرم و همسر شاکی خبر نداشتم. آن روز از محل کارم به خانه برگشتم و چون چند نفر از بستگانم مهمانمان بودند کنارشان نشستم و شروع کردیم به صحبت. ناگهان صدای داد و فریاد مادرم را از داخل کوچه شنیدم. همراه مهمان هایمان به داخل کوچه رفتیم که چشمم به شاکی افتاد. او به همراه برادر و پسرش با مادرم درگیر شده و یک میله آهنی در درست داشتند. درگیری ما شروع شد و آنها ما را کتک زدند و زخمی کردند اما من متوجه نشدم چه‌کسی با چاقو ضربه به چشم شاکی زد. بازپرس جنایی تهران برای متهم قرار بازداشت صادر کرد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین