پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:50 - 1399/08/24

جاسازی هروئین در دهان ساقی

رئیس کلانتری 209 پایانه چنوب از دستگیری مواد فروشی خبر داد که بسته های مواد مخدر ار در دهانش جاساز کرده بود.

به گزارش کارگر آنلاین، سروان مهدی کیا شمشکی عنوان داشت: ساعت 13:00 بیستم آبان ماه شهروندی به مرکز فوریت های پلیسی تماس و اظهار داشت، راننده یک دستگاه خودروی سواری 405 در حال توزیع مواد مخدر در اطراف ترمینال آزادی می باشد و بسته هایی از دهانش خارج و در اختیار مشتریانش قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه برای بررسی موضوع تیمی از ماموران کلانتری 209 پایانه ترمینال غرب به نشانی اعلامی اعزام شدند، گفت: در گشت زنی های نا محسوس صحت خبر تایید و طرح مهار و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم متهم به محض مشاهده ماموران کلانتری سوار بر خودرواش شده و به سمت ماموران با خودرواش حمله ور شد، گفت: در یک عملیات مقتدارانه پلیس، خودروی متهم متوقف و متهم دستگیر شد.

سروان کیاشمشکی افزود: از داخل دهان متهم 11 بسته هروئین کشف و متهم علت جاسازی مواد مخدر در دهانش را بعلیدن مواد مخدر قبل از دستگیری عنوان کرد که با عملکرد به موقع و سریع ماموران متهم موفق به بلعیدن مواد مخدر نشد.

رئیس کلانتری 209 پایانه غرب تهران تصریح کرد: در رصد های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش تر 6 مرتبه توسط مراجع انتظامی دستگیر و روانه زندان شده است.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین