پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:55 - 1399/08/28

مرگ تلخ عابر پیاده با شلیک تصادفی پلیس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: در پی شلیک پلیس به یک ماشین مظنون، گلوله کمانه کرده و به یکی از اهالی روستای اورامان اصابت می‌کند و منجر به زخمی شدن و فوت او می شود.

به گزارش کارگر آنلاین، امیرهوشنگ حیدریان گفت: شلیک یکی از نیروهای پلیس برای متوقف کردن تویوتای مظنون ، به رینگ خودرو برخورد و سپس کمانه می‌کند و به یک نفر از اهالی روستا که در حال عبور از آن محل بوده برخورد کرده و او کشته می شود.

حیدریان اظهار کرد: عصر دیروز ماموران پاسگاه اورامان شهرستان سروآباد به یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز مظنون و دستور ایست می‌دهند ولی راننده به ایست ماموران توجهی نکرده و بلافاصله با سرعت از محل متواری می‌شود.

وی افزود: ماموران به سمت خودروی مورد نظر اقدام به تیراندازی می‌کنند که یکی از تیرها به رینگ خودرو برخورد و سپس کمانه می کند و به یک نفر از اهالی روستا که در حال عبور از آن محل بوده برخورد کرده و زخمی می‌شود.

حیدریان خاطرنشان کرد: این شخص بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شود اما به رغم تلاش پزشکان متاسفانه فوت می‌ کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان با ابراز تاسف از وقوع این حادثه و عرض تسلیت به خانواده این شهروند گرامی و تشکر از خویشتنداری و همراهی مردم منطقه، خاطرنشان کرد: این حادثه که بطور ناخواسته پیش آمده به دقت مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین