پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:37 - 1399/09/12

چک برگشتی در تعطیلات کرونایی ممنوع!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا هیچ بانکی در دو هفته تعطیلات کرونایی حق ندارد چکی را برگشت بزند.

به گزارش کارگر آنلاین، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با بیان اینکه بانک‌ها حق برگشت زدن چک‌ها را در تعطیلات کرونایی ندارند، گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا هیچ بانکی در این دو هفته (تعطیلات کرونایی) حق ندارد چکی را برگشت بزند و تا ابلاغ دستورات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا برگشت زدن چک توسط بانک‌ها غیرقانونی است.
 

وی با اشاره به افزایش قیمت تخم مرغ در روز‌های گذشته گفت: طبق دستور دولت تخم مرغ داران در ماه اجازه صادرات ۵ هزار تن تخم مرغ را پیدا کردند، این کار هم به دلیل نارضایتی اتحادیه مرغ داران و تخم مرغ داران از پایین بودن قیمت‌ها در ماه گذشته انجام شد.

وی ادامه داد: این اتحادیه از ستاد هماهنگی اقتصادی دولت این مجوز را گرفته، اما مشکلی که در حال حاضر وجود دارد، عوارض پایین ۳ هزار و ۵۰۰ تومانی است که از صادر کنندگان تخم مرغ دریافت می‌شود.

عسگری بیان کرد: دولت درصدد افزایش این عوارض است تا این میل به صادرات کاهش یابد و همچنین از افزایش بیشتر قیمت تخم مرغ جلوگیری شود.

منبع: صراط‌نیوز
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین