پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:35 - 1399/09/12

آدم ربایی در یزد به خاطر اختلاف حساب

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با تلاش ماموران پلیس، ۲ آدم ربا در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر و فرد ربوده شده نیز آزاد شد.

به گزارش کارگر آنلاین، سردار عباسعلی بهدانی فرد بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک مورد آدم ربایی در شهرستان میبد بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی آدم ربایان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد، گروگانگیران به دلیل اختلاف حساب یک و نیم میلیارد ریالی در خرید و فروش کاشی، با گروگان قرار ملاقات گذاشته و وی را ربوده و سپس با یک دستگاه خودرو سواری پژو از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان میبد با تلاش بی وفقه و اقدامات فنی و پلیسی، خودروی آدم ربایان را ردگیری و موقعیت آن را در شهرستان مهریز شناسایی کردند.

سردار بهدانی فرد ضمن اشاره تشکیل تیم عملیاتی از ماموران پلیس شهرستان‌های میبد و مهریز افزود: ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی متهمان را در کمربندی مهریز متوقف و گروگانگیران را دستگیر و فرد ربوده شده را از چنگال آن‌ها رها کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: گروگانگیران قصد انتقال گروگان خود به شرق کشور را داشتند که با درایت و تیزهوشی ماموران پلیس در کمتر از ۱۲ ساعت پس از ارتکاب آدم ربایی؛ شناسایی، دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

 

 

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین