پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:15 - 1399/09/16

شاخ اینستاگرامی آبروی زن جوان را برد

رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری مردی که با انتشار تصاویر خصوصی زنی جوان بیش از ۳۰هزار دنبال کننده پیدا کرده بود، خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین، سرهنگ داود معظمی گودرزی در این باره گفت: چندی پیش و در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و ارائه شکایت مبنی بر  انتشار تصاویر خصوصی‌اش در فضای مجازی و ایجاد مزاحمت برای او در فضای اینستاگرام، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموان پلیس فتا قرار گرفته و در جریان آن مشخص شد که فردی با استفاده از عکس‌ها و تصاویر خصوصی زنی جوان برای خود صفحه‌ای در فضای مجازی ایجاد کرده و در عرض مدتی کوتاه بیش از ۳۰هزار دنبال کننده هم به دست آورده است.

وی با بیان اینکه در جریان تحقیقات انجام شده مشخص شد که این اقدام سبب ایجاد مزاحمت برای صاحب عکس و سوءاستفاده های غیراخلاقی نیز شده است، گفت: تحقیقات ماموران ادامه داشت تا اینکه آنان با استفاده از ادله و مدارک دیجیتال موفق شدند فردی را که اقدام به ایجاد حساب کاربری با  تصاویر زن جوان کرده بود را در یکی از استان های غربی کشور شناسایی کنند.

گودرزی با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضایی این فرد دستگیر و به مقر پلیس فتا منتقل شد، گفت: متهم که مردی جوان بود، هدف از این کار را افزایش مخاطب و جلب توجه اعلام کرد.

به گفته رییس پلیس فتای تهران بزرگ، برای این فرد پرونده ای تشکیل شده و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین