پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:25 - 1400/09/16

شناسایی عامل نشر اکاذیب علیه یکی از ارگان‌های دولتی

کارگر آنلاین/عامل نشر اکاذیب علیه یکی از ارگان‌های دولتی شهرستان قاینات شناسایی شد.

سرهنگ محمدپور، رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی گفت: در پی مراجعه نماینده حقوقی یکی از ارگان‌های دولتی به پلیس فتا شهرستان قاینات و طرح شکایت مبنی بر نشر اکاذیب، تهمت و افترا نسبت به مدیران و کارکنان این مجموعه در شبکه اجتماعی مجازی توسط فرد یا افرادی ناشناس، پرونده اولیه تشکیل و برای پیگیری در اختیار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او گفت: پس از ارائه مستندات توسط شاکی و اقدامات تخصصی واطلاعاتی صورت گرفته توسط افسران پلیس فتا شهرستان قاینات، متهم شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی به این پلیس احضار شد.

سرهنگ محمدپور گفت: متهم پس از حضور در پلیس فتا شهرستان قاینات در ابتدا منکر بزه انتسابی شد، ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده به بزه انتسابی معترف و از کرده خود احساس ندامت و پشیمانی کرد.

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی گفت: پرونده تکمیل و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد.

سرهنگ محمدپور به کاربران شبکه‌های اجتماعی هشدار داد: انتشار هرگونه مطلب توهین‌آمیز، هتک حیثیت و نیز تشویق سایر افراد و گروه‌ها به انتشار مطالب توهین‌آمیز جرم تلقی شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد.

او گفت: شهروندان در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه حضوری به پلیس فتا و یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir و یا با شماره گیری ۰۹۶۳۸۰ مرکز امـداد و فوریت‌های سایبـری از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی خود اقدام کنند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین