پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:48 - 1399/09/22

تغذیه سالم، محور سلامت عمومی شهروندان

سازمان کشتارگاه شهرداری تبریز و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، در تفاهم‌نامه‌ای دوسویه، بر ضرورت توجه به تغذیه سالم و اطلاع‌رسانی آن از طریق راهکارهای فرهنگی تاکید کردند.

به گزارش کارگر آنلاین، در این تفاهم‌نامه که به امضای مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز و معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز رسید، طرفین متعهد شدند اقداماتی فرهنگی در خصوص موضوع تغذیه سالم و نیز معرفی شایسته مجموعه کشتارگاه صنعتی تبریز را برنامه‌ریزی نمایند.

کریم قدرتی مدیرعامل کشتارگاه صنعتی تبریز و حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز و رییس سازمان، در این تفاهم‌نامه، بر ضرورت توجه به موضوع تغذیه فراورده‌های گوشتی سالم، معرفی ویژگی‌های دام سالم و نحوه فرآوری آن تاکید کرده‌اند.

در تفاهم‌نامه یادشده با توجه به ضرورت اطلاع‌رسانی کافی در خصوص ویژگی‌های گوشت سالم، توجه به اهمیت استفاده از گوشت‌های شناسنامه دار، فراهم ساختن بستری برای اطلاع‌رسانی در خصوص سایر فراورده‌های استحصالی از دام که هر یک کاربردهای فراوانی در حوزه‌های گوناگون دارند، نیز مورد توجه قرار گرفته است.

همچنین برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای کارکنان این مجموعه، ایجاد امکان نشاط اجتماعی برای آنها و نیز بسترسازی برای توسعه ورزش همگانی در مجموعه یادشده از اقداماتی است که در قالب این تفاهم‌نامه دنبال خواهد شد.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، با توجه به کارنامه پربار خود در زمینه‌های فرهنگی و نیز آموزش فرهنگ شهروندی و توجه به ضرورت‌های توسعه نشاط اجتماعی آمادگی خود را به منظور عقد تفاهم‌نامه‌هایی مشترک با سایر مجموعه‌های شهرداری  تبریز اعلام می‌دارد.

منبع: برنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین