پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:52 - 1399/09/22

پویش «در مقام صبر» برگزار می‌شود

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با همکاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س)، پویش «در مقام صبر» را برگزار می‌کند.

 ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار و پاسداشت مقام شهدای مدافع حرم و سلامت و در راستای اهداف فرهنگی و مذهبی این مجموعه، پویش «در مقام صبر» را با همکاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سایت لبیک برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۲ تا ۲۸ آذرماه جاری در بخش‌های مختلف این پویش شامل ویدئو سلفی، کتابخوانی و پادکست صوتی در قالب ارسال یک جمله در مقام صبر زینبی درقالب ویدئو اقدام کنند. فایل ارسالی باید حداکثر یک دقیقه و به صورت سلفی ضبط شود.

بخش کتابخوانی نیز به صورت مطالعه کتاب «مرد من»، روایت نامه‌های یک زن به همسر شهید مدافع حرمش و پاسخ‌گویی به سؤالات بخش مسابقه است. ضبط و ارسال صدای خود با موضوع کرامات حضرت زینب(س) در زندگی خود و بخش ادبی و شعر با موضوع شهدای مدافع حرم و سلامت نیز از دیگر بخش‌های این پویش است.

علاقه‌مندان تا روز ۲۸ آذرماه فرصت دارند تا آثار خود را در شبکه‌های اجتماعی به نشانی لبیک (LABBAYK_IR) ارسال کنند.

آثار ارسالی به صورت پادکست با نام شما در شبکه‌های اجتماعی لبیک منتشر خواهد شد. اسامی برگزیدگان نیز در برنامه سمت حرم ویژه ولادت حضرت زینب(س) اعلام می‌شود. به ۱۰ نفر از برگزیدگان این پویش کارت هدیه به مبلغ پنج میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

 

منبع: ایکنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین