پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00000:55 - 1399/09/23

مرگ قاچاقچی شیشه پایتخت با شلیک پلیس

مرد قاچاقچی که با همدستی پسری ۱۵ساله اقدام به فروش و توزیع مواد می‌کرد، به ضرب گلوله پلیس از پا درآمد.

به گزارش کارگر آنلاین، ساعت 7صبح چهارشنبه 19آذر ماه، مأموران کلانتری 208تهران در حال گشت‌زنی حوالی ترمینال جنوب بودند که به سرنشینان یک خودروی پژو 405مشکوک شدند. راننده، مردی جوان بود و پسری حدودا 15ساله نیز در صندلی جلو نشسته بود و آنطور که مأموران متوجه شده بودند، راننده در حال فروش موادمخدر بود. در این شرایط مأموران به راننده دستور ایست دادند، اما او به جای توقف پایش را روی پدال گاز گذاشت و فرار کرد. مأموران به تعقیب وی پرداختند، اما راننده با حرکات مارپیچ و خطرناک سعی داشت از دست پلیس فرار کند. تعقیب و گریز تا بزرگراه شهید فهمیده ادامه داشت تا اینکه مأموران اقدام به تیراندازی کردند. ابتدا چند تیر هوایی شلیک کردند و بعد خودرو را نشانه گرفتند. تیراندازی مأموران باعث توقف خودرو شد، چرا که یکی از گلوله‌ها به راننده 30ساله اصابت کرده بود. این مرد پس از دستگیری برای درمان به بیمارستان انتقال یافت اما به‌دلیل شدت جراحت جانش را از دست داد.

با مرگ وی، گزارش این تیراندازی مرگبار به قاضی ساسان غلامی، کشیک جنایی تهران اعلام و تحقیقات درباره این حادثه آغاز شد. پسر 15ساله‌ای که همراه راننده بود به دادسرای اطفال انتقال یافت و در ادامه تحقیقات مشخص شد که راننده پژو از مواد فروشان حرفه‌ای میدان آزادی بوده و پسر 15ساله نیز برادر همسر وی است. این در حالی است که در بازرسی از خودروی آنها 6گرم شیشه و حدود 2میلیون تومان پول که حاصل فروش مواد بوده کشف شد.

همچنین بررسی‌ها حکایت از این داشت که مرد مواد فروش سابقه دار بوده است و برای اینکه کسی به او مشکوک نشود به همراه برادر همسرش، راهی خیابان‌ها می‌شده و از ساعت 4تا 6صبح مواد‌مخدر می‌فروخته است. تحقیقات بیشتر درباره این حادثه ادامه دارد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین