پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00020:37 - 1399/09/25

مداح متخلف بازداشت شد

یک مداح متخلف در مراسم خاکسپاری با تجمع بیش از حد و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی به دستور دادستان دنا بازداشت شد.

کارگر آنلاین | عصر امروز مراسم تشییع جنازه‌ای در شهر پاتاوه از توابع شهرستان دنا با وجود تاکیدات قبلی مسئولان مبنی بر برگزار نکردن مراسمات عزا به صورت دسته جمعی برگزار شد که در این مراسم بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی مداح متخلف که موجب ایجاد تجمع این مراسم شده بود به دستور دادستان دنا بازداشت شد.

فرماندار دنا در گفت‌وگو با فارس گفت: عصر امروز مراسم خاکسپاری در بخش پاتاوه با تجمع بیش از حد برگزار شد که متاسفانه ضمن اینکه از قبل تذکرات لازم لازم مبنی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمع بیش از حد و ممنوع بودن مداحی داده شده بود مشاهده گردید که خلاف دستورات ستاد کرونا عمل کرده که بلافاصله با هماهنگی دادستان دنا و هماهنگی نیروی انتظامی مداح این مراسم بازداشت شد.

پناهی گفت: تمام کسانی که فوت می کنند خواهران و برادران ما هستند و ما نیز از مرگ آنها ناراحت هستیم ولی در این شرایط نباید به واسطه خاکسپاری‌ها و مراسمات عزا چندین خانواده دیگر را داغدار کنیم.

فرماندار دنا اظهار داشت: وضعیت مراسمات عزا و خاکسپاری‌ها در دنا خیلی اسفناک و ناراحت کننده است و به همین منظور از این به بعد به دستور دادستان شجاع دنا با همه کسانی که قوانین را نادیده بگیرند و با ساده انگاری و بی‌خیالی باعث تهدید بهداشت و سلامت عمومی شوند برخورد قاطع خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: یکی از موفقیت‌های قرارگاه حاج قاسم سلیمانی وجود دادستان شجاع، نترس، مردمی و پای کار شهرستان دنا است که از روز اول تاکنون به صورت شبانه روزی وقت خود را صرف مبارزه با متخلفان کرونایی و کمک به ستاد کرونا کردند جا دارد از زحمات این مدیر تقدیر کنیم.

منبع: الف
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین