پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00023:10 - 1399/10/01

توضیحات باشگاه پرسپولیس درباره جدایی بشار رسن

باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را درباره دلیل جدایی بشار رسن از این تیم ارائه کرد.

 باشگاه پرسپولیس بیانیه ای را درباره جدایی بشار رسن از این تیم صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

با توجه به خبرهای متناقض در خصوص جدایی آقای بشار رسن هافبک عراقی از باشگاه پرسپولیس در مقطع کنونی لازم است موارد ذیل به اطلاع هواداران عزیز برساند:

1) آقای بشار رسن در چهار سال گذشته قراردادهای یکساله با باشگاه منعقد کرده و در تمامی قراردادها، بند جدایی در نیم فصل، جزو شروط او بوده و گنجانده شده است.

2) در پایان فصل گذشته ضمن تسویه کلیه مطالبات مشارالیه، قرارداد جدید یکساله بعد از پایان مسابقات لیگ منعقد و بخش اول آن نیز پرداخت شد.

3) بعد از برگزاری مرحله دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در قطر، بشار رسن تقاضای جدایی از تیم، جهت پیوستن به یک باشگاه قطری را ارائه داد.

4) ایشان و مدیربرنامه‌های‌شان ضمن ارائه درخواست کتبی و شفاهی با انتشار پست ویدیویی در اینستاگرام، خواسته خود را به اطلاع عموم رساندند.

5) در زمان مراجعت ایشان به کشور چند روز از شرکت در تمرینات خودداری کرد و تمرینات بدون حضور ایشان برگزار گردید که مکررا اظهار داشتند به هر شکل، قصد جدایی دارند و زندگی خود و خانواده‌شان در آینده را در گرو چنین تصمیمی دانستند.

6) بشار رسن جهت شرکت در سالگرد مراسم مادر مرحومه‌شان، مجددا به کشور عراق مراجعت و اعلام کردند قصد بازگشت نداشته و حتی حاضرند جرائم و محرومیت‌های مرتبط را بپذیرند اما به باشگاه دیگری منتقل شوند.

7) با این حال، باشگاه تاکید بر بازگشت این بازیکن داشت و با مراجعت ایشان، دور دوم مذاکرات توسط هیات مدیره با وی انجام شد که این بازیکن بر خواسته قبلی خود تاکید و اصرار ورزید.

8) از آنجایی که اجبار در حفظ بازیکن قطعا به افت شدید کیفی وی منجر شده و حتی‌الامکان خودداری از همراهی تیم را به دنبال خواهد داشت و در این صورت موضوع باید در فیفا طرح دعوی گردیده تا به صدور رای منجر شود که در این شرایط، باشگاه از وجود بازیکن محروم بوده و با دریافت رای فیفا هم فقط احتمالا عایدی مالی برای باشگاه به دنبال داشت، لذا مقرر گردید منافع طرفین با اولویت باشگاه مدنظر قرار گیرد.

9) در توافق صورت گرفته مقرر شد: الف: یکصد و بیست هزار دلار پرداختی باشگاه عودت گردد. ب: باشگاه هیچگونه پرداختی بابت قرارداد به ایشان نداشته باشد. ج) بازیکن تا فینال لیگ قهرمانان آسیا به صورت تمام و کمال در خدمت تیم باشد. د) در زمان جدایی مبلغ یکصد و بیست هزار دلار به باشگاه پرداخت شود.

10) عایدی باشگاه با توجه به عودت مبلغ پرداختی، دریافتی باشگاه و عدم پرداختی باشگاه تا نیم فصل طبق قرارداد فی‌مابین مجموعا 380 هزار دلار خواهد بود.

11) جای تاسف است کسانی دست به قلم می برند یا سخن گفتند و از الفاظ تمسخرآمیز در این رابطه استفاده می کنند که هیچگونه آگاهی از مسائل باشگاه نداشته و صرفا با رویاپردازی قصد تخریب باشگاه را دنبال می کنند تا به اهداف مغرضانه و سوءنیت های پشت پرده خود برسند.

12) باشگاه پرسپولیس هیچگاه وابسته و متکی به بازیکن خاصی نبوده و نیست و در فصل جاری، نفرات جذب شده در نقل و انتقالات، در بازی های لیگ قهرمانان آسیا و مسابقات شروع فصل ارزش‌های خود را به خوبی به نمایش گذاشته‌اند و جدایی یک بازیکن تاثیری نداشته و ندارد. ضمن اینکه در جذب نفرات امسال، 9 عضو جدید به باشگاه اضافه شده‌اند و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

13) اگر به دقت بررسی شود، ترکیب بازیکنان پرسپولیس در چند سال اخیر مکررا تغییرات داشته اما از توانایی تیم نه تنها کاسته نشده که درخشش آن افزون‌تر گشته است.

14) به هر دلیلی، همگی بازیکنانی که جدا شده اند، در مقابل پیشنهادات چشمگیر و غیرقابل تصور باشگاه‌های خارجی نتوانستند مقاومت کنند و به هر شکلی و در هر زمان که مغتنم بوده، جدا شده‌اند اما پرسپولیس استوار، محکم، باصلابت و مسلط مانده و به راهش ادامه می دهد.

15) همه عوامل باشگاه از جمله بازیکنان، کادرفنی و مدیران باشگاه مصمم هستند تا با حمایت گسترده هواداران پرشور و عزیز باشگاه، تمام توان خود را برای کسب پنجمین قهرمانی مستمر در لیگ داخلی و قهرمانی سال آینده در لیگ قهرمانان آسیا را به کار گیرند.

منبع: الف
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین