پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:00 - 1399/10/03

پاتک پلیس به ۵۱۳ سارق در شرق تهران

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی موسوم به مرصاد یک، ۵۱۳ سارق در مناطق مختلف شرق استان تهران دستگیر شدند.

سردار کیومرث عزیزی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با عنوان  مرصاد یک به مدت یک هفته و با هدف کشف مواد مخدر، کالای قاچاق، اموال مسروقه و مبارزه با اراذل و اوباش در شرق استان تهران اجرا و نتایج قابل قبولی به دست آمد.

وی گفت: با اجرای این طرح گسترده، ضمن دستگیری ۵۱۳ سارق حرفه‌ای در مناطق مختلف، ۵۸ دستگاه خودرو و ۲۹ دستگاه موتور سیکلت مسروقه توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی کشف شد.

وی همچنین از کشف بیش از ۱۸ میلیارد ریال انواع کالاهای خارجی قاچاق در جریان اجرای این طرح خبر داد و افزود:کالاهای قاچاق کشف شده شامل بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت ، انواع پوشاک، پارچه، پتو، چای، لوازم آرایشی و بهداشتی، کالای دخانی، و لوازم خودرو است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: در حوزه مبارزه با مواد مخدر که از آن به عنوان اَبَر آسیب جامعه یاد می‌شود، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف ۱۱۹ کیلو و ۳۱۳ گرم انواع مواد افیونی شده و ۸۳ خرده فروش و ۱۴۷ معتاد متجاهر را دستگیر کردند.

وی با اشاره به انهدام چندین باند قاچاق مواد مخدر تصریح کرد: اجرای طرح‌های پاکسازی در کانون‌های جرم و نقاط آلوده استان موجب ارتقاء رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس و همراهی آنان با طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی شده است.

عزیزی گفت: در راستای اجرای تدابیر فرمانده ناجا و تحقق مطالبه مردمی در مقابله و برخورد با اراذل و اوباش، با پیگیری و رصد دقیق پلیس ، ۴۰ نفر از اراذل و اوباش معروف شرق استان تهران دستگیر و۳۰ قبضه انواع سلاح گرم از آنان کشف شد.

وی همچنین از برخورد با بر هم زنندگان نظم ترافیکی در معابر شهرستان‌های شرق تهران خبر داد و افزود: در راستای عمل به قوانین راهنمایی و رانندگی، ۴۷۶ خودرو و ۱۱۶ موتور سیکلت متخلف در طول اجرای طرح " مرصاد یک " توقیف شدند.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین