پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:50 - 1399/10/05

دو کودک از یک قدمی مرگ نجات یافتند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از نجات جان یک خانواده چهار نفره از مرگ حتمی توسط آتش نشانان در اصفهان خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به حادثه گازگرفتگی یک خانواده در اصفهان اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۵۰ دقیقه بامداد امروز (جمعه) به مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی اصفهان اعلام شد.

وی گفت: در این حادثه که در خیابان بهارستان غربی اصفهان رخ داد، یک خانواده چهار نفره شامل دو خانم و دو کودک دچار گازگرفتگی شدید شدند.

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی اصفهان با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات از ایستگاه ۱۰ به محل حادثه اعزام شدند، اضافه کرد: با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان مصدومین در کمترین زمان ممکن به فضای باز منتقل شدند که حال سه نفر آنها مساعد و یکی از مصدومین به بیمارستان منتقل شد.

وی همچنین با اشاره به حریق ویلای سه طبقه در زردنجان طبقه افزود: این حادثه در ساعت دو و ۲۰ دقیقه بامداد امروز (جمعه) به مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی اصفهان اعلام شد.

کاوه آهنگران با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات از ایستگاه چهار، پنج، ۱۳ و ۱۵ به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: در این حادثه دو طبقه ویلا دچار حریق نیمه گسترده شد که طی عملیاتی اطفای حریق در کمترین زمان ممکن انجام شد و خوشبختانه این آتش سوزی مصدومی در پی نداشت.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین