پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:15 - 1399/10/06

سرنوشت نامعلوم زنی در خانه بهلول

با گفته‌های یک شاهد، رسیدگی به پرونده بهلول، قاتل شیما صباگردی، دختر ۱۵ساله تهرانی وارد مرحله‌ای تازه شد. این شاهد می‌گوید که زنی ۱۵سال قبل در تهران ناپدید شد و این در حالی است که آخرین‌بار وی همراه بهلول دیده شده بود.

به گزارش کارگر آنلاین، بهلول مرد 62ساله‌ای است که به اتهام قتل دختری 15ساله به نام شیما دستگیر شده و‌ ماه گذشته خبر اعتراف او به قتل شیما و پیدا شدن بقایای جسد این دختر در حیاط صاحبخانه بهلول جنجال زیادی در رسانه‌ها به‌وجود آورد.

این مرد اعتراف کرده که مرداد سال گذشته، شیما را که از خانه‌شان قهر کرده بود، سوار ماشینش کرده، او را فریب داده و به خانه‌اش برده اما بعد از حدود 50روز او را به قتل رسانده و جسدش را در حیاط صاحبخانه‌اش دفن کرده است. درحالی‌که حدود 3هفته از پیداشدن جسد شیما می‌گذرد و بهلول در زندان به‌سر می‌برد، حالا با اظهارات مردی که می‌گوید بهلول احتمالا در جریان ناپدید شدن یک زن جوان در 15سال پیش هم نقش داشته، پرونده متهم وارد مرحله‌ای تازه شده است.

 

این شاهد چند روز قبل قدم در اداره آگاهی تهران گذاشته و به مأموران گفت: بهلول را از سال‌ها قبل می‌شناختم. یک دوست مشترک به نام رامین داشتیم که معتاد بود. 15سال قبل رامین به‌خاطر اعتیاد شدیدش کارتن‌خواب و بعد از آن هم ناپدید شد. همسرش به نام فریبا همه‌جا را به‌دنبال او گشت اما اثری از او به‌دست نیاورد. فریبا آخرین‌بار برای یافتن شوهرش به سراغ بهلول رفت اما پس از آن، او هم به طرز اسرار آمیزی ناپدید شد. بعد از ناپدیدشدن این زن، خانواده‌اش همه‌جا را به‌دنبال او گشتند اما خبری از وی به‌دست نیاوردند و در نهایت دست از جست‌وجو کشیدند.

این مرد ادامه داد: 15سال از این ماجرا گذشت تا اینکه من چندوقت پیش خبر دستگیری بهلول و اعتراف وی به قتل دختر نوجوان را خواندم. با خواندن این خبر احتمال دادم که شاید بهلول 15سال قبل بلایی بر سر فریبا آورده است. فریبا آخرین‌بار با بهلول دیده شده و پس از آن ناپدید شده بود. به همین دلیل تصمیم گرفتم موضوع را به پلیس اطلاع بدهم. با اظهارات این مرد، بازپرس جنایی تهران دستور تحقیقات تازه درخصوص پرونده زنی که 15سال قبل ناپدید شده را صادر کرده و رسیدگی به پرونده بهلول وارد مرحله‌ای تازه شده است.

 

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین