پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:30 - 1399/10/08

کشف جسد مرد ۷۳ ساله در کوه‌های دیلم بوشهر

رئیس جمعیت هلال احمر دیلم استان بوشهر گفت: امدادگران این جمعیت در عملیاتی ، پیکر یک مرد ۷۳ ساله را در کوه‌های دهک حدفاصل روبروی روستای مظفری این شهرستان پیدا کردند.

سیف الله غلامی روز دوشنبه در این ارتباط افزود: در پی گزارش مردمی و اورژانس ۱۱۵ دیلم مبنی بر گرفتار شدن فردی در کوه‌های منطقه دهک، بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای عامری و نجات در کوهستان  هلال احمر شهرستان دیلم به همراه ۲ دستگاه خودرو امدادی به محل یاد شده اعزام شدند.

وی اظهارکرد: نجات‌گران  پس از رسیدن به محل بدلیل صعب العبور بودن مسیر دسترسی ، بدون درنگ به همراه کادر اورژانس و نیروی انتظامی شروع به کوهپیمایی و جست وجو کردند که پس از چندین ساعت تلاش به موقعیت مصدوم رسیدند.

غلامی گفت: پس از ارزیابی و کنترل علائم حیاتی مصدوم ۷۳ ساله که بر اثر ایست قلبی فوت شده بود، جسدش را تثبیت و بر روی بسکت با پیمودن  مسیر هفت کیلومتری  به پایین دست انتقال و تحویل خانواده متوفی دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر دیلم افزود: در این عملیات کوهستانی،  شورای اسلامی  و دهیاری روستاهای گزلوری، سیاهمکان، مظفری و کارکنان  اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان حضور و همکاری داشتند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین