پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:55 - 1399/10/14

تصادف خونین چهار خودرو در جاده ورامین

برخورد شدید چهارخودروی سواری و باری در جاده ورامین باعث مصدومیت دو نفراز سرنشینان شد.

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ساعت 21:06 دقیقه شب گذشته در پی تماس تلفنی از سوی شهروندان با سامانه 125 از وقوع این تصادف مطلع شد که بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 86 را به محل حادثه واقع در جاده ورامین به سمت تهران، ابتدای جاده نظامی روانه کرد.

به گفته هادی خواجه پور فرمانده آتش نشانان اعزامی، دودستگاه خودروی سواری، یک دستگاه خودروی نیسان وانت و یک دستگاه کامیون به علت نامعلومی با یکدیگر برخورد کرده و در وسط جاده متوقف شدند.

وی افزود: در اثر این حادثه دو دستگاه از خودروها دچار نشت سوخت شد و همچنین دو نفر مرد 35 و 45 ساله دچار مصدومیت شدند که قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی با کمک شهروندان از داخل خودروهای تصادفی به بیرون منتقل شدند.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی صحنه تصادف و نیز چیدن علائم هشدار دهنده برای پیشگیری از وقوع حوادث بعدی، مصدومین را برای انجام معاینات پزشکی به عوامل اورژانس تحویل دادند.

خواجه پور خاطرنشان کرد: آتش نشانان ضمن پاکسازی سطح جاده از بقایای به جا مانده از این تصادف، خودروها را جهت بررسی علت بروز این حادثه رانندگی تحویل پلیس راهور منطقه دادند

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین