پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:05 - 1399/10/17

مرگ تلخ موتورسوار در تصادف با اتوبوس

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از ورود یک دستگاه موتورسیکلت به خط ویژه اتوبوس و برخورد اتوبوس با آن، خبر داد و گفت: متاسفانه در این تصادف، راکب موتورسیکلت جان خود را از دست داد.

سرهنگ احسان موُمنی گفت: صبح امروز یکدستگاه موتورسیکلت که  در مسیر شرق به غرب خاوران نبش خیابان امیر سلیمانی داخل لاین ویژه اتوبوس در حال حرکت بوده به سمت چپ منحرف شده و در همان لحظه با یکدستگاه اتوبوس که در مسیر خود در حال تردد بوده، برخورد کرده و در اثر این حادثه راننده موتورسیکلت در محل فوت می کند.

وی گفت: بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۱۴ پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر می شوند و ضمن ایمن سازی محل به بررسی علل و عوامل این تصادف می پردازند.

مومنی افزود: کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ علت این حادثه را انحراف به چپ راکب موتورسیکلت و ورود به خط ویژه بیان کرده اند.

موُمنی به رانندگان موتور توصیه کرد: رانندگان موتورسیکلت به هیچ عنوان در داخل خطوط ویژه و تونل ها تردد نداشته باشند چرا که تردد در این محل ها ممنوع بوده و باعث بروز حوادث ناگواری می شود.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اظهار داشت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین