پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:37 - 1399/10/19

سرقت مسلحانه منازل در ماهشهر

فرمانده انتظامی ماهشهر از دستگیری چهار سارق مسلح در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد مسلحانه از منازل سرقت می‌کردند.

بنا بر اعلام از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا پاپی گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت مسلحانه منزل در بندر امام خمینی (ره)، تیمی از ماموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع و شناسایی سارقان وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و تخصصی هویت چهار سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر گفت: سارقان که دارای سوابق متعدد کیفری و سرقت مسلحانه به عنف بودند در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

رییس پلیس آگاهی خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت زورگیری گوشی تلفن همراه درسطح شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار دایره مبارزه با سرقت به عنف پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ سهراب حسین نژاد افزود: با تلاش شبانه روزی و انجام کار اطلاعاتی، هویت سارق شناسایی و طی عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده، متهم به سرقت‌های متعدد تلفن همراه به صورت زورگیری درسطح شهرستان اهواز اعتراف کرد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
صرف نظر از سرقتهای به عنف که در حضور صاحبخانه و با تخریب قفل وارد میشوند که هیچ راهی بجز نصب قفل ضد دیلم براش وجود نداره، دیگر سرقتهای به عنف از منازل، روشهای مختلفی داره که براتون مینویسم:


اولیش اینه که سارقین در لباس مامور پلیس، آب، برق، گاز، پست، سرایدار و همسایه از قربانیان بخواهند درو باز کنند که حکمی را ابلاغ کنند یا یک رسیدی را امضا کنند و حتی اگر قربانیان خودشون را زرنگ بدونن و زنجیر هم انداخته باشند، تا درو باز کردند، با لگد درو میکوبن توی صورتشون یا زنجیر را قطع میکنند و میرن داخل که واقعا هیچ کاریش نمیشه کرد و حتی برای مردان هم صحنه وحشتناکی است و تنها راه نجات از این کابوس، نصب قفل هوشمند ضد دیلم گاردمن هستش که مجهز به سیستم ضد زورگیری است و در چنین مواقعی که هیچ کس نیست به داد قربانی برسه، فرشته نجاتی است که آرزوی قربانیان را برآورده میکنه

دومین روش سرقت به عنف هم مربوط به سارقینی است که به هر دلیل میتوانند در منزل و محل کار قربانیان حضور داشته باشند مثل مهمان، نظافتچی، سرایدار، تعمیرکار یا حتی پلیسهای جعلی است که توانستند اطمینان قربانیان را جلب کنند ولی قربانیان بعد از ورود متوجه میشوند که جعلی هستند که در این حالت فقط باید اموال و اسناد ارزشمند را در گاوصندوقی نگهداری کنند که نه تنها واقعا ضد دیلم باشه که به هیچ صورتی قابل باز شدن در محل با دیلم نباشه بلکه حتمـــــا مجهز به سیستم ضد زورگیری گاردمن باشه که به واقع جان و مال قربانیان را در آن لحظات ترس، وحشت، کتک، تهدید، ارعاب و ... را نجات دهد
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین